اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی – خدمات فنی قم عنوان کرد

عوارض شهرداری، مالیات و بیمه مهم‌ترین مشکل اصناف

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی تولیدی – خدمات فنی قم گفت: در شرایط کنونی اصلی‌ترین مشکلات واحدهای صنفی کشور بالا بودن عوارض شهرداری، مالیات بالا و بیمه نبودن واحدهای صنفی است.

عوارض شهرداری، مالیات و بیمه مهم‌ترین مشکل اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرستان، جواد دهناد با تبریک فرا رسیدن یکم تیرماه روز اصناف اظهار کرد: جامعه اصناف و بازاریان همواره در تمام سیاست‌های اقتصادی دولت همگام مردم و مسئولان بوده‌اند و رفع مشکلات آنان یک ضرورت است.

وی در ادامه با تاکید بر نگاه فرابخشی مسئولان به موانع و مشکلات بیان کرد: مدیران و مسئولان باید به جلساتی که در راستای رفع معضلات برگزار خواهد شد نگاه فرابخشی داشته باشند چرا که در این صورت مشکلات حل خواهد شد.

رئیس مجمع امور صنفی تولیدی – خدمات فنی قم تصریح کرد: بدون نگاه فرابخشی مسئولان به مسائل مربوط به جامعه، توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف فراهم نخواهد شد و موانع و مشکلات رفع نمی‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح قانون نظام صنفی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در زمینه اصناف در قم وجود دارد نیاز است که تمام دستگاه‌ها برای رفع آن‌ها اصناف را یاری کنند.

دهناد لازمه شکوفایی و رسیدن به مرز خودکفایی کشور در بخش‌های مختلف تولیدی و اقتصادی را برداشتن موانع و مشکلات صنفی اصناف دانست و افزود: در شرایط کنونی اصلی‌ترین مشکلات واحدهای صنفی کشور بالا بودن عوارض شهرداری، مالیات بالا و بیمه نبودن واحدهای صنفی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: حل مشکلات واحدهای صنفی ضروری است و کمک مؤثری را به واحدهای صنفی در راستای رسیدن به توسعه اقتصادی، افزایش میزان تولید و افزایش صادرات می‌کند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول