اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

دشمن می‌داند ملت ایران شکست‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: دشمن به این حقیقت اذعان دارد که با ذخایر بی‌پایان مردمی، معنوی و فرهنگی، ملّت ایران شکست‌ناپذیر است.

دشمن می‌داند ملت ایران شکست‌ناپذیر است

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌وگو با فارس در بوشهر اظهار داشت: تقارن ولادت سرداران نهضت حیات‌بخش عاشورا با میلاد مسعود آخرین وصی پیامبر (ص) و منجی عالم بشریت و دادگستر جهان و انتخاب سومین روز از شعبان به نام روز پاسدار، این حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و حامیان ولایت به این ماه عظیم و نورانی امتیاز خاصی بخشیده است.

فاتحی اضافه کرد: پیدایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکب از نیروهایی مؤمن، کار آزموده و رزم‌دیده با انگیزه‌ای قوی و راهی روشن و امیدبخش که با حداکثر استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری علی‌رغم تحریم‌های استکبار، در دو جبهه نظامی و فرهنگی در مقابل دشمنان صلح و امنیت جهانی ایستاده است تا زمینه ظهور مصلح کل را فراهم کند و این همه دشمنی و عناد نسبت به این نیروی بزرگ و متصل به دریای مواج مردم به دلیل نقشی است که این نیروی برخاسته از انقلاب اسلامی در کشور و منطقه دارد.      

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: اکنون استکبار جهانی به آنچه که واهمه داشت مواجه شده است و به خوبی دریافته است که بیداری اسلامی در بین مسلمانان و انگشت اتهام مظلومین و مستضعفین جهان به سوی حکام مستبد خود، ریشه در نهضت کربلا و انقلاب اسلامی و فداکاری پاسداران، بسیجیان و همه نیروهای مسلح و مردم مقاوم ایران دارد، مردمی که با الهام از صبر و استقامت عاشورائیان ، تحت فرماندهی نایب امام زمان ( عج ) شعار هیهات مناالذله را سر می‌دهند و در هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی در برابر تهدیدها و تحریم و دفاع از حق خود در داشتن انرژی هسته‌ای نیز آن را به اثبات رساندند.

وی بیان کرد: دشمن به این حقیقت اذعان دارد که با ذخایر بی‌پایان مردمی، معنوی و فرهنگی، ملت ایران شکست‌ناپذیر است.

فاتحی گفت: به همین خاطر دشمن به تاکتیک تخریب و تضعیف عقبه و عوامل پشتیبانی کننده و انگیزه‌ساز( اعتقادات مردم) روی آورده است تا به توصیه صاحب‌نظران و کارشناسان خود، سیاست جنگ نرم در جبهه فرهنگی را دنبال کند و بدین وسیله مخازن معنوی مردم ما را مورد هدف و هجمه قرار دهد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: البته خداوند حکیم در این عالم مادی اراده خود را با اسباب محقق می‌کند و یکی از مهم‌ترین اسباب به اتمام رساندن نور الهی، بینش و بصیرتی است که به مردم این سرزمین عنایت کرده است که در دوران غیبت امام  عصر (عج) با عنایات او و اشارات فقیه آگاه به زمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حرکات طرف مقابل را رصد کرده و دشمن را در هر لباسی و با هر شعاری بشناسند و در صحنه، عکس‌العمل مناسب از خود نشان دهند.

وی ادامه داد: این بزرگترین نعمت و پاداشی است که خداوند متعال به این مردم فداکار عنایت کرده است که باید با قدردانی از آن، در حفظ و حراست از این نعمت الهی کوشا باشیم و همچون گذشته از ولایت فقیه پیروی کنیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول