اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

سپاه همیشه موجب خشم دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهربابک گفت: سپاه پاسداران همیشه موجب خشم دشمنان بوده‌اند.

سپاه همیشه موجب خشم دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهربابک‌ با تبریک اعیاد شعبانیه به جایگاه مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی توطئه‌های ضد‌ انقلاب و منافقان نقش اساسی دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در حضور شجاعانه در دفاع مقدس و ناکام گذاشتن متجاوزان در طرح‌ها و سیاست‌های آمریکا در خاور‌میانه،‌ امر سازندگی کشور، ‌خنثی‌سازی جنگ نرم و ‌مقابله با فتنه سال 88 نقش بسیار مهمی داشت، لذا به همین دلیل این نهاد مقدس همیشه مورد خشم و غضب بیگانگان است.

وی با شکرگزاری از خداوند متعال برای حفظ وجود مقام معظم رهبری از سوء‌قصد منافقان ابراز داشت: خداوند متعال ذخیره بزرگ و ارزشمند خود را محفوظ نگه داشت تا بعد از امام راحل‌ بتواند کشتی با عظمت انقلاب اسلامی را رهبری کند.

منتظری با گرامیداشت سالروز شهدای هفت تیر ‌از زحمات قوه قضائیه تشکر کرد و افزود: شهید بهشتی از یاران امام راحل (ره) و محور نیروهای انقلاب اسلامی بود که قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران محصول زحمات این شهید گرانقدر بود.

وی تصریح کرد: شهید مظلوم بهشتی از مبارزان سرسختی بود که هرگز با استکبار جهانی و مزدوران از خدا بی‌خبر کنار نیامد، لذا امام راحل فرمودند‌، شهید بهشتی مظلوم زیست، مظلوم مرد و خار چشم دشمنان اسلام بود.

امام جمعه شهربابک شهید بهشتی را معمار قوه قضائیه خواند و بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های شهید بهشتی در این سه دهه‌‌ بعد از انقلاب اسلامی دستگاه قضائی تجربه‌ها و اندوخته‌های بسیاری به دست آورده و همواره رو به پیشرفت بوده است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول