اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عصبانیت دشمن گواه موفقیت سپاه در انجام رسالت خود است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دلیل و شاهد موفقیت سپاه در انجام رسالت خود، خشم و عصبانیت دشمن از این نهاد انقلابی است که باید همانگونه که شهید بهشتی اشاره داشتند به دشمن گفت که از این عصبانیت بمیر.

عصبانیت دشمن گواه موفقیت سپاه در انجام رسالت خود است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا باید در همه مراحل و موقعیت‌های زندگی و در همه اعضا و جوارح انسان حاکم و استوار باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان ماه نور، رحمت و ولایت افزود: در این ماه شیعیان باید خود را برای ضیافت حضرت حق آماده کنیم.

نکونام با تبریک فرارسیدن چهارم شعبان روز میلاد حضرت قمربنی‌هاشم (ع)  بیان داشت: حضرت ابوالفضل پرچمدار اصلی نهضت کربلا و سرباز وفادار اسلام بود.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت همدلی و اتحاد جهان اسلام تاکید کرد و گفت: مسلمانان سراسر دنیا باید با هوشیاری تمام نقشه‌های استکبار را خنثی کنند.

وی ادامه داد: دشمن عوامل خود را در جهان اسلام فعال کرد و از طریق حکومت‌های دست‌نشانده خود به دنبال اختلاف پراکنی میان دو مذهب تسنن و تشیع است.

نکونام پایبندی به مکتب تشیع را ثروتی عظیم برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت ایران باید به پایبندی خود ببالند و بر اعتقاد خود محکم و استوار بایستند و هرگز از آن جدا نشوند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته آب خاطرنشان کرد: این مسئله در جهان اسلام جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و همه ما باید بکوشیم در بهینه‌سازی آب الگو باشیم.

وی با بیان این که چهارمحال و بختیاری منشا آب‌های جاری کشور ایران است گفت: با تازگی مشاهده شده که آب برخی مناطق این استان آلوده است که مسئولان استانی و کشوری باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را برای رفع این مشکل انجام دهند.

نکونام با اشاره به سوم شعبان روز پاسدار خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد در درون نظام جمهوری اسلامی مطرح است که به معنای واقعی در عمل به رسالت خود که پاسداری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، عمل کرده است.

وی افزود: دلیل و شاهد موفقیت سپاه پاسداران در انجام رسالت خود در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خشم و عصبانیت دشمن از این نهاد مقدس و انقلابی است که باید همانگونه که شهید بهشتی اشاره داشتند به دشمن گفت که دشمن عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز جانباز گفت: ما مدیون جانبازان نظام جمهوری اسلامی هستیم و باید حق آنان را ادا کنیم و در تمام صحنه‌های زندگی همراه آنان باشیم.

وی با بیان فرارسیدن ششم تیرماه گفت: در چنین روزی بود که به جان رهبر انقلاب اسلامی سوء قصد شد اما اراده خداوند بر این تعلق گرفت که رهبر عزیز ما برای انقلاب و دنیای اسلام بمانند.

نکونام همچنین با اشاره به واقعه هفتم تیرماه و شهادت بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اظهار داشت: غربی‌ها نظام اسلامی و ملت شریف ایران را به حمایت از ترویست متهم می‎کنند، این در حالی است که تا امروز 17 هزار و 159 نفر از بهترین این ملت از طریق ترور به شهادت رسیده‌اند که 12 هزار نفر از این تعداد به دست منافقان کوردل ترور شده‌اند.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از عوامل قضا، مردم و محتوای قوانین به عنوان سه رکن در دستگاه قضایی نام برد و گفت: اقتضای حکومت احترام به حکم قاضی است و لو اینکه حکم ناصواب باشد.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول