اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

تضعیف‌کنندگان سپاه در صف دشمن قرار دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان از سپاه پاسداران به عنوان هدیه الهی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: به طور حتم تضعیف‌کنندگان سپاه در صف دشمن قرار دارند.

تضعیف‌کنندگان سپاه در صف دشمن قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان حجت الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به دستاوردهای مختلف سپاه پاسداران در عرصه‌های جنگ تحمیلی و سازندگی اظهار کرد: سپاه در تمامی برهه‌های انقلاب اسلامی، پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و نقشی اساسی در این صیانت داشته است.

وی تصریح کرد: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌ویژه ولایت فقیه از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این امر را بارها به اثبات رسانده است.

خطیب جمعه شیروان گفت: نیروهای مخلص سپاهی همیشه و در همه حال پاسدار خون پاک شهدا و حامی نظام اسلامی هستند و این پشتیبانی در آینده نیز با قوت و اقتدار بیشتر تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام  کوثری همچنین با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش اظهار کرد: آن شهید مظلوم نقش به‌سزایی در پیاده‌کردن قضای اسلامی داشت.

امام جمعه شهرستان شیروان همچنین جایگاه خطیر قضاوت را برشمرد و یادآور شد: دستگاه قضایی باید با افراد متخلف در هر پست و جایگاهی که قرار دارند، قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول