اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

دشمن از تفکر سیاسی جوانان ما وحشت دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: دشمنان امروز از تفکر سیاسی جوانان ما وحشت دارند.

دشمن از تفکر سیاسی جوانان ما وحشت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، حسین کیخا اظهار داشت: دشمنان امروز از تفکر سیاسی جوانان ما وحشت دارند و تلاش می‌کنند که راه جوانان به مساجد را سد کنند، آنان می‌خواهند با فراهم‌کردن وسائل لهو و لعب، لباس‌های نامناسب و گسترش سی‌دی‌های مبتذل، جوانان را سرگرم و از مسجد دور کنند.

وی افزود: دشمنان، ایمان جوانان را نشانه رفته‌اند و راه مقابله با این جنگ نرم، مسلح‌کردن جوانان به مسائل اعتقادی و سیاسی روز جامعه است.

فرماندار زابل بیان کرد: احترام به شخصیت جوانان در جذب آنان به مساجد بسیار مؤثر است، تشویق به شرکت در نمازهای جماعات از عوامل بسیار موثر در جذب جوانان است.

کیخا افزود: مساجد فقط پایگاه عبادتی نیست بلکه پایگاه طبقات مختلف مردم است که علاوه بر نقش دینی، معنوی و عبادی، محلی است که جوانان را با مسائل روز سیاسی‌ و اجتماعی آشنا می‌سازد.

فرماندار زابل با اشاره به اینکه حضور جوانان در مساجد آنان را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند، افزود: امامان جماعت شرایطی فراهم کنند که خیلی از امورات از جمله مراسم عقد جوانان در مساجد برگزار شود و به مساجد نشاط و پویایی بدهند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول