اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

تبعیت از رهبری راه مقابله با دشمنان انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران گفت: تنها راه مقابله با دشمنان ایستادگی و تبعیت از آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری است.

تبعیت از رهبری راه مقابله با دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی در خطبه‌های نماز جمعه پاکدشت پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان اعیاد شعبانیه را به همه مسلمین جهان تبریک گفت.

امام جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار نیز نامیده شده است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سالیان پس از پیروزی انقلاب اسلامی خوب درخشیده است.

وی در ادامه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مهم انقلاب به ویژه در درگیری‌های داخل و خارجی، در دوران دفاع مقدس، تهدیدات جنگ نرم، فتنه، سازندگی و پیشرفت کشور خدمات شایانی است.

لزومی با اشاره به نامگذاری سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) بیان داشت: جانبازان دوران دفاع مقدس با ایثار و شجاعت از آرمان‌های والای دفاع مقدس پاسداری کردند و امروز نیز ما باید به آنها ادای دین کرده و ضمن پاسداشت از خودگذشتگی جانبازان به آنها خدمت کرده و مسئولان نیز به امور آنها رسیدگی کنند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت فرارسیدن سالروز شهادت 72 تن و آغاز هفته قوه قضائیه را مورد اشاره قرار داد و گفت: قوه قضائیه روح انقلاب اسلامی است، ما به قوه قضائیه هم توجه داریم و هم از این قوه توقع داریم و انتظار داریم قاطعانه با فساد برخورد کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در این ارتباط خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «اگر به مدت یک سال قصاص و حدود الهی اجرا شود دیگر شاهد فساد در جامعه نیستیم.»

لزومی به مذاکرات مسکو اشاره کرد و افزود: مذاکرات هسته‌ای با کشورهای 1+5 در مسکو هیچ توافقی را در بر نداشت اما کاملاً مشخص شد که دشمنان به دنبال وقت کشی هستند.

امام جمعه شهرستان پاکدشت اظهار داشت: اگر کشورهای 1+5 سوءتفاهمی در ارتباط با انرژی هسته‌ای دارند باید آنها را برطرف کنند نه اینکه آنها فقط به‌دنبال جنگ روانی و تلاش برای تسلیم کردن انقلاب اسلامی باشند و باید بدانند ملت ایران هیچ‌گاه از حقوق خود کوتاه نمی‌آیند.

وی تاکید کرد: تمام سخنان اعضای گروه 1+5 در مذاکرات مسکو سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی قبل از این نشست بود و آنها فقط این حرف‌ها را تکرار کردند.

لزومی تاکید کرد: اما هیئت ایرانی در برابر شیطنت آنها ایستادگی کرده و با قاطعیت لغو تحریم‌ها را اعلام کرد.

امام جمعه پاکدشت در پایان ایستادگی و تبعیت از رهبری را تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: تنها راه مقابله با دشمنان ایستادگی و تبعیت از آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری است و دشمنان باید بدانند پیروزی از آن ما است و مردم ایران اسلامی با ایستادگی و پیروی از رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر شاهد پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول