اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش بنیاد شهید استان مرکزی خبر داد

برگزاری جشن‌های تجلیل از جانبازان در 11 شهر استان مرکزی

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری جشن‌های تجلیل از جانبازان در 11 شهر استان خبر داد.

برگزاری جشن‌های تجلیل از جانبازان در 11 شهر استان مرکزی

فضل‌الله تکلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) جانباز بزرگ اسلام مراسم جشن روز جانباز به همت بنیاد شهید و با حضور جانبازان در سراسر شهرهای استان برگزار می‌شود.

به گفته وی خاطره‌گویی اجرای موسیقی سنتی، سخنرانی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع با محتوای غنی اسلامی از برنامه‌های جنبی این مراسم است.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته والیبال نشسته، تیراندازی و شنا کوهپیمایی جانبازان به قله الوند و سفیدخانی، برنامه‌های فرهنگی با برگزاری مسابقات قرآن و نقاشی کودکان با موضوع جانباز، برگزاری همایش تجلیل از جانبازان 50 درصد به بالا، دیدار از خانواده جانبازان و تجلیل از 12 جانباز برتر استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت روز جانباز در استان است.

معاون پژوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: امروز بالندگی و همه افتخارات جمهوری اسلامی و دستاوردهای عظیم آن مدیون خون شهدا و جانبازان فداکار و ایثارگر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تکلو ادامه داد: جانبازان یادگار آزمایش‌های بزرگ ملی محسوب می‌‌شوند و ملت ایران باید برای همیشه به آنان به عنوان الگوهای مقاومت ارج نهند.

وی بیان داشت: جانبازان و ایثارگران دین بزرگی بر گردن جامعه ما دارند. آنان از مال و جان خویش گذشتند و تمام هستی خویش را در طبق اخلاص نهادند و اکنون مهم‌ترین وظیفه جامعه در قبال جانبازان احترام و گرامی داشتن دستاوردهای ایثار این عزیزان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول