اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

مجلس برای حل مشکلات جانبازان آمادگی کامل دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: مجلس در این راستا آمادگی کامل دارد تا مشکلات جانبازان را شناسایی و برای رفع آنها قوانین مورد نیاز را تصویب کند.

مجلس برای حل مشکلات جانبازان آمادگی کامل دارد

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: جانبازان در سال‌های گذشته صبر و استقامت بسیار زیادی در تحمل دردها، آلام و زخم‌های موجود در جسم دنیویشان کرده‌اند و جایگاه رفیعی نزد ملت ایران دارند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به جانبازان افتخار و برای هر کارگزار جمهوری اسلامی مدال توفیق الهی است، خاطرنشان کرد: باید در جامعه اسلامی به گونه‌ای باشد که جانبازان تنها درد مجروحیت و مصدومیت را تحمل کنند و خدمات دهی به این افراد روز به روز افزایش یابد و رفاه نسبی آنها در جامعه گسترش یابد..

منتخب مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید مقدمات رفع مشکلات این افراد دردمند در جامعه فراهم شود و مجلس با قوانین راهگشا شرایط را برای این مهم فراهم کند.

این مقام مسئول تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی در این راستا آمادگی کامل دارد تا مشکلات جانبازان را شناسایی و برای رفع آنها قوانین مورد نیاز را تصویب کند.

پاپی زاده افزود: هر چه تلاش برای جانبازان و خانواده‌های صبور آنها شود کم است و باید قدر این افراد را در جامعه بیشتر دانست.

نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جانبازان چشم و چراغ ملت و الگوی مقاومت هستند و باید تلاش کنیم تا جایگاه رفیع این افراد صبور در جامعه ارتقا یابد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول