اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

۲۰ بهمن ماه در استان فارس

همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل انجمن حمایت از جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمایی استان فارس گفت: همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس بیستم بهمن ماه در این استان برگزار می‌شود.

همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی برگزار می‌شود
غلامحسین چوبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز از برگزاری همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس بیستم بهمن ماه سال جاری همزمان با سالروز عملیات والفجر هشت که منجر به آزادسازی فاو شد، برگزار می‌شود.
وی افزود: همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه بقیةالله شیراز و بنیاد شهید مرکز برگزار می‌شود.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن حمایت از جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمایی استان فارس گفت: این همایش با حضور مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود که رئیس سازمان منع استفاده از سلاح‌های شیمیایی (OPCW ) و سفیر ایران در هلند از مهمانان خارجی دعوت شده به این همایش هستند.
وی اضافه کرد: در حاشیه همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس نمایشگاهی نیز برگزار می‌شود که با ارائه آثار به جا مانده از جانبازان شیمیایی در این نمایشگاه، مردم از اقدامات ارزنده رزمندگان اسلام، جانبازان و ایثارگران و شهدا باخبر می‌شوند.
چوبینی افزود: نمایشگاه آثار باقی‌مانده از شهدا و جانبازان بیانگر این واقعیت است که رزمندگان اسلام اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک کشور توسط دشمن تصرف شود.
وی تجلیل از مقام شامخ شهدا، خانواده آنها و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را وظیفه همگانی دانست و خاطرنشان کرد: با برگزاری همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس فریاد مظلومیت جانبازان شیمیایی را به گوش تمام جهانیان می‌رسانیم و یاد و خاطره شهدا را زنده و گرامی می‌داریم.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن حمایت از جانبازان و قربانیان سلاح‌های شیمایی استان فارس ادامه داد: همایش ملی تجلیل از شهدا و جانبازان شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس، هوشیاری و آگاه‌سازی مسئولان را به همراه دارد و به آنها یادآوری می‌کند که مسئولیتشان را در قبال شهدا، خانواده آنها و جانبازان شیمیایی فراموش نکرده‌اند و اگر قصوری در این راستا وجود دارد، جبران می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول