اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

شاخص‌های پاسداری در کلام رهبری جلوه‌گر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: کلام رهبر انقلاب در زمینه شاخص‌ها و ویژگی‌های یک پاسدار باید سرلوحه کار پاسداران قرار گیرد.

شاخص‌های پاسداری در کلام رهبری جلوه‌گر است

مهدی مهدوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: سپاه پاسداران مفتخر است که با الگوگیری از مکتب سیدالشهدا(ع) توانسته است در راه پاسداری از انقلاب اسلامی از نخستین روزهای شروع آن نقش بی‌بدیلی داشته باشد.

وی ادامه داد: این نهاد ارزشمند پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی و درگیری‌های دیگر با ضد انقلاب در روزهای نخستین تاسیس جمهوری اسلامی بسیار تاثیرگذار بود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: پس از هشت سال جنگ تحمیلی نیز سپاه پاسداران در سازندگی کشور شرکت فعال داشت و توانست نقش پاسداری خود را در این عرصه نیز مشخص کند.

وی خاطر نشان کرد: این نهاد در دوران فتنه نیز تلاش کرد در برابر نقشه‌های دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی بایستد.

مهدوی‌نژاد گفت: الگوگیری از مکتب و نهضت عاشورا توسط سپاه پاسداران سبب شد تا روز میلاد سیدالشهدا(ع) که روز بزرگی در تاریخ اسلام است، به نام پاسدار نام‌گذاری شود.

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) الگوی مطلق فداکاری است ابراز داشت: پاسداران انقلاب اسلامی نیز این جنبه وجودی امام حسین(ع) را به عنوان شایسته‌ترین الگو، سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به نقش سپاه در صحنه کنونی جامعه عنوان کرد: پاسداران در تمام عرصه‌ها در برابر تهدیدات انقلاب اسلامی حاضر هستند و از ارزش‌ها با تمام وجود دفاع می‌کنند.

وی افزود: امروز تهدیدات مختلفی پیش روی انقلاب اسلامی وجود دارد که شامل تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم می‌شود اما تهدید فرهنگی امروز مهم‌ترین تهدید است که باقی عرصه‌ها را نیز مورد تاثیر قرار می‌دهد.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: پاسداران با تمام وجود در برابر این تهدیدات ایستاده‌اند و در قالب برنامه‌های بسیج مستضعفین برای بصیرت‌افزایی در میان مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شاخص‌های پاسداری را باید در کلام رهبر انقلاب جستجو کرد ابراز داشت: ایشان در سفر اخیر خود به شهر قم، بصیرت، اخلاص و عمل به اندازه و به موقع را از جمله شاخص‌های پاسداری برای انقلاب اسلامی برشمردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول