اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع):

پاسداران پاکبازی در راه حق را از سیدالشهدا(ع) آموخته‌اند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: پاسداران انقلاب اسلامی ولایت‌مداری، پاکبازی و ایثار را از مکتب عاشورا آموخته‌اند.

پاسداران پاکبازی در راه حق را از سیدالشهدا(ع) آموخته‌اند

حجت‌الاسلام سید حسن اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) اظهار کرد: اگر بخواهیم زوایای بلند زندگی سیدالشهدا(ع) را بیان کنیم، باید سال‌های بسیاری برای این کار وی صرف کنیم.

وی ادامه داد: یکی از جلوه‌های زندگی سیدالشهدا فداکاری و پاک باختگی در راه خدا و در برابر اراده الهی بود که سبب ‌شد برای زنده ماندن دین پیامبر(ص) همه چیز خود را فدا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: علتی که روز میلاد امام حسین(ع) را روز پاسدار نامیده‌‌اند، جلوه‌گر شدن پرتویی از این فداکاری و پاکبازی در پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی گفت: از ویژگی‌های پاسداران انقلاب اسلامی این است که بصیرت را با معنویت و روح تعبد آمیخته کرده‌اند و حاضر شدند در این مسیر جان خود را فدا کنند.

اکبری اضافه کرد: برجستگی مجموعه سپاه پاسداران به دلیل این نیروهایی است که حاضر شدند برای رسیدن به خدا و حفظ دین او از همه چیز خود بگذرند.

وی عنوان داشت: امروز نیز زندگی سیدالشهدا(ع) در تمام وجوه آن برای تمام پاسداران درس بزرگی است و آنها را در پیمودن مسیری که پیش رو دارند، یاری می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) ابراز داشت: پاسداران انقلاب اسلامی ولایت‌مداری، پاکبازی و ایثار را از مکتب عاشورا آموخته‌اند و تأسی به همین مکتب بود که در هشت سال جنگ تحمیلی راه‌های پیروزی را به سوی ملت ایران گشود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول