اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی خبر داد

جذب 695 نیروی کار در شهرداری‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی گفت: 695 نفر از طریق برگزاری آزمون در شهرداری‌های شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی جذب می‌شوند.

جذب 695 نیروی کار در شهرداری‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مهدی داداش‌زاده صبح امروز در جمع مسئولان اجرایی برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌های آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: امسال 42 شهرداری شهرهای مختلف استان آذربایجان‌غربی از طریق برگزاری آزمون نسبت به گزینش و استخدام 695 نفر اقدام خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه از سال 81 تاکنون آزمون استخدامی شهرداری‌ها برگزار نشده است، تصریح کرد: 20 سال است که جذب نیرو در شهرداری‌ها بدون برگزاری آزمون استخدامی بوده و این امر سبب وجود برخی پارتی‌بازی‌ها در جذب نیروی شهرداری‌ها شده است.

داداش‌زاده با تاکید بر اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌ها افزود: در حال حاضر با برگزاری آزمون استخدامی در تلاش برای اصلاح چارت سازمانی شهرداری‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس برای تمام شهرداری‌ها ابلاغ شده تا چارت سازمانی برای خود تعریف کرده و نیازهای خود را اعلام کنند.

داداش‌زاده ادامه داد: به شهرداری‌ها ابلاغ شده که می‌توانند 80 درصد از نیروی انسانی مورد نیاز را در این آزمون‌ها استخدام کنند.

شاهد جذب غیرقانونی در شهرداری‌های آذربایجان‌غربی هستیم

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه در گذشته شاهد جذب غیرقانونی در شهرداری‌های استان بودیم، گفت: در برخی از موارد شاهدیم افراد بدون داشتن کارت پایان خدمت در شهرداری‌ها مشغول به کار هستند که این امر غیرقانونی است.

داداش‌زاده با بیان اینکه افرادی که در حال حاضر در شهرداری‌ها مشغول هستند، با برگزاری آزمون اخراج نمی‌شوند، اظهار داشت: در برگزاری آزمون به ازای هر سال خدمت کارکنان شرکتی در شهرداری‌ها 2 امتیاز در نظر گرفته شده است و این افراد نیز می‌توانند در آزمون شرکت و نمره قبولی دریافت کرده و به کار خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه آزمون به صورت تخصصی برگزار خواهد شد، افزود: افرادی که در حال حاضر در شهرداری‌ها مشغول خدمت هستند بهتر از سایر شرکت‌کنندگان می‌توانند سؤالات را پاسخ دهند.

وی از تخصیص 25 درصد استخدام‌های این آزمون به خانواده شهدا خبر داد و اعلام کرد: 171 نفر سهمیه شاهد و ایثارگر در این استخدام داریم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول