اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد

تاسیس 27 سازمان وابسته به شهرداری‌ها در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: 27 سازمان وابسته به شهرداری‌ها در مازندران بعد از سرکارآمدن دولت نهم و دهم در مازندران تاسیس شد.

تاسیس 27 سازمان وابسته به شهرداری‌ها در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عیسی هاشمی حیدری بعدازظهر امروز در همایش سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های استان مازندران در ساری با اشاره به وجود 37 سازمان وابسته به شهرداری‌ها در مازندران اظهار داشت: 27 سازمان وابسته به شهرداری‌ها در مازندران بعد از سرکارآمدن دولت نهم و دهم در مازندران تاسیس شد.

وی تصریح کرد: به لحاظ توسعه در زیرساخت‌ها جهش مناسبی در مازندران ایجاد شد و پروژه‌های بزرگی در استان مازندران کلنگ‌زنی و برخی نیز بهره‌برداری شد و در کنار توسعه پروژه‌های عمرانی توجه به مبلمان شهری نیز باید جدی گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه در 37 سازمان وابسته به شهرداری‌های مازندران یک ‌هزار و 545 نفر مشغول فعالیت هستند، یادآور شد: خدمات این سازمان‌ها در مازندران حدود 60 میلیارد تومان ارزش دارد که 54 میلیارد تومان از خدمات ارائه شده به شهروندان در دو شهر آمل و ساری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان ارائه خدمات سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها با تعداد نیروها باید مطابقت داشته باشد، گفت: ساختار تامین نیروی انسانی سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها در برخی شهرهای مازندران نیاز به تغییر اساسی دارد.

هاشمی در ادامه تاکید کرد: بسیاری از سازمان‌های وابسته به شهرداری‌ها برای اجرای کارهای تخصصی در شهرهای استان تشکیل شد ولی نگاه تخصصی به این سازمان‌ها وجود ندارد و این تغییر نگاه باید در استان ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه در سازمان‌های تخصصی وابسته به شهرداری‌ها بکارگیری نیروهای تخصصی در راس امور قرار گیرد، یادآور شد: نیروهای انسانی به کار گرفته شده در هر سازمانی باید متناسب با فعالیت آن سازمان انتخاب شوند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های استان نسبت به بیان دغدغه‌ها و مشکلات اهتمام داشته باشند، گفت: برای بیان دغدغه‌ها و تغییر اساسنامه‌ها نیاز به ارائه شاخص مناسب داریم.

وی در ادامه با مقایسه عملکرد سازمان‌ها وابسته به شهرداری‌های چند شهر مازندران بیان داشت: عملکرد برخی سازمان‌ها با میزان بودجه و تعداد نفرات در اختیار و مقدار خدمات ارائه شده مطابقت ندارد و این روند در استان مازندران نیاز به اصلاح دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به عملکرد خدماتی برخی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های شهرهای مازندران گفت: میزان جذب نیرو باید مطابق با عملکرد هر سازمان باشد و روند جذب نیرو با فعالیت سازمان و میزان ارائه خدمات عمرانی در شهرها مطابقت داشته باشد.

وی در پایان اضافه کرد: عملکرد سازمان‌های وابسته به شهرداری‌های مازندران برای ارائه خدمات مطلوب‌تر از لحاظ علمی نیاز به بررسی بیشتر دارد. 

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول