اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیر تاکید کرد

تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام اولویت شهرداری‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار دیر گفت: یکی از اولویت‌های امسال در شهرها و به ویژه در شهرداری‌ها تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام است.

تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام اولویت شهرداری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی بحرانی صبح امروز در نشست مشترک بخشداران و شهرداران شهرستان دیر اظهار داشت: در سال ‌جاری آسیب‌شناسی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی شهرستان و به اتمام رساندن آنها در دستور کار است.

وی افزود: اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام در اولویت‌های فرمانداری شهرستان است و تمرکز ما بیشتر روی پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود.

فرماندار دیر اضافه کرد: در بحث گردشگری امسال حضور جدی‌تر خواهیم داشت و از شهرداران می‌خواهم بحث گردشگری را در شهرهای خود بهبود ببخشند.

بخشدار دیر نیز با تشریح پروژه‌های بخش مرکزی دیر گفت: احداث سالن اجتماعات برای شهر آبدان و بردستان از نیازهای مهم و ضروری این دو شهر است.

محمد فخرایی خواستار توجه بیشتر به پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان شد.

بخشدار بردخون با قدردانی از خدمات دولت نهم و دهم در بخش بردخون، گفت: طرح‌های هادی این بخش جوابگو نیست و زیرساخت‌ها خوب نبوده است.

مسعود محمدپور با اعلام راه‌های حادثه‌خیز بردخون خواستار در نظر گرفتن بودجه‌ای برای رفع نقاط حادثه‌خیز این بخش شد.

شهردار بردستان با اعلام اینکه شهرداری این شهر نوپاست گفت: توجه به آموزش نیروها و آشنایی مردم با فعالیت‌های شهرداری از برنامه‌های مهم شهرداری بردستان بوده است.

علی حصیری افزود: خیابان بردو این شهر با طول 630 متر آماده افتتاح است.

شهردار بردخون نیز گفت: ساخت میدان ورودی بردخون با اعتبار 181 میلیون تومان آغاز شده و ساختمان شهرداری این شهر با 95 درصد پیشرفت فیزیکی آماده افتتاح است.

نعمت‌الله عباسی اعلام کرد: با توجه به خواسته مردم که خواسته به حق آنان است آسفالت کوچه‌ها امسال هم ادامه خواهد داشت.

وی مشارکت مردم در زیباسازی و بهبود وضعیت مبلمان شهری را ضروری خواند و گفت: در صورت مشارکت مردم و همکاری آنان با شهرداری می‌توانیم امیدوار باشیم طرح‌های شهری تسریع شود.

شهردار آبدان نیز با اعلام اینکه میدان شهدای این شهر آماده افتتاح است خواستار کمک فرمانداری برای تکمیل پارک گلدانو این شهر شد.

بهزاد احمدی‌منفرد گفت: در سال جاری 300 میلیون تومان برای زیباسازی مبلمان شهری در آبدان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول