اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خواستار شد

دولت بسته‌های حمایتی شهرداری‌ها را تعیین‌ تکلیف کند

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز با اشاره به برخی انتظارات و خواسته‌های مدیریت شهری از بدنه دولت و مجلس گفت: دولت بسته‌های حمایتی موضوع هدفمندی یارانه‌ها برای شهرداری‌ها را تعیین تکلیف کند.

دولت بسته‌های حمایتی شهرداری‌ها را تعیین‌ تکلیف کند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا نوین ظهر امروز در دیدار خود و مدیران ارشد شهرداری با حجت‌‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: تعدد و تنوع وظایف و مسئولیت‌های شهرداری‌ها ایجاب می‌کند که دولت و دیگر مسئولان ارشد کشوری حمایتی بیش از پیش از این نهاد عمومی و مردمی به‌عمل آورند تا زمینه برای ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی عمومی از این مجموعه فراهم گردد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی انتظارات و خواسته‌های مدیریت شهری از بدنه دولت و مجلس خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف بسته‌های حمایتی موضوع هدفمندی یارانه‌ها برای شهرداری‌ها، اعطای تسهیلات مصوب مجلس از محل صندوق ذخیره ارزی برای تسریع روند احداث قطار شهری، حمایت از طرح‌های نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده، کمک به حل معضل حاشیه‌نشینی، پی‌گیری وصول مطالبات شهرداری از نهادها و دستگاه‌های دولتی تلاش برای تحقق و استقرار مدیریت واحد شهری با محوریت شهرداری‌ها و بسترسازی برای شفاف‌سازی قوانین و ضوابط از جمله‌ خواسته‌های مدیریت شهری از بدنه دولت، مجلس و دیگر نهادهای مسئول به‌شمار می‌روند.

شهردار تبریز از نهاد بازرسی به‌عنوان بازوی کمکی شهرداری در ارائه خدمات بهینه و مناسب و نیز کاهش ضریب خطاها و تخلفات یاد و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز طی سال‌های اخیر با تقویت و اصلاح زیرساخت‌های این حوزه گام‌های اساسی در راستای کاهش مشکلات و افزایش سطح رضایتمندی مردم از این مجموعه برداشته است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول