اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد:

نخبگان بسیاری از دل طرح اکرام ایتام به جامعه معرفی شده‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد گفت: طرح اکرام ایتام نخبگان زیادی در سطح ملی در زمینه‌های علمی، ورزشی و .... تحویل جامعه داده است.

نخبگان بسیاری از دل طرح اکرام ایتام به جامعه معرفی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز نشست رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کشور در خصوص همایش ملی اسلام و ایتام در پیام نور کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست رضا نوروزی مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد از ارتباط گسترده کمیته امداد با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خبر داد و اظهار داشت: تجربه موفقی در سال گذشته و در جریان برگزاری جشنواره رضوی داشتیم و مقالات واصله در این همایش نیز می‌تواند برای ادامه فعالیت‌های کمیته امداد راهگشا باشد.

نوروزی با بیان اینکه طرح اکرام و ایتام از موفق‌ترین طرح‌های موجود در کمیته امداد است گفت: طرح اکرام ایتام نخبگان زیادی در سطح ملی در زمینه‌های علمی، ورزشی و .... تحویل جامعه داده است.

وی خواستار کمک عملی دانشگاه‌ها به مجریان این طرح در کمیته امداد و نقد و بررسی فعالیت‌های امداد شد.

مدیرکل امور حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد کشور از آمادگی کمیته امداد در برگزاری نمایشگاهی در زمینه اجرای طرح اکرام ایتام و تجلیل از حامیان برتر در حاشیه این همایش خبر داد و افزود: همزمان با برگزاری همایش ملی اسلام و ایتام کارگروهی تخصصی توسط کمیته امداد این استان برگزار می‌شود.     

در این نشست مشترک رضا یوسفوند رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند برگزاری همایش گفت: قریب به 220 مقاله تاکنون به دبیرخانه همایش ارسال شده که بخش اعظم این مقالات نیز داوری شده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور این استان گفت: حمایت‌ها و تلاش‌های همه نهادها در کنار دانشگاه پیام‌نور استان تاکنون رضایت‌بخش بوده و دانشگاه به همکاری همه نهادها در اجرای همایش با کیفیت و در سطح ملی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: در بین این مقالات چند مقاله برتر به نگارش درآمده توسط اساتید صاحب‌نظر دانشگاه تهران دیده می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با اشاره به همکاری دو نهاد کمیته امداد امام و دانشگاه پیام‌نور استان در برگزاری این همایش گفت: کمیته امداد آمادگی دارد برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر همایش همه نوع همکاری لازم را با دانشگاه پیام‌نور انجام دهد.

عبدالمجید فرهادی با بیان اهمیت و جایگاه والای میهمانان و کسانی که در زمینه ایتام تحقیق و مطالعه کرده‌اند اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در سطح امکانات خود میزبانان خوبی برای صاحبان آثار و مقالات برتر باشیم.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از 15 تیرماه امسال اردوگاه فرهنگی تفریحی کمیته امداد استان افتتاح خواهد شد و در اختیار میهمانان همایش که در 26 و 27 تیرماه برگزار می‌شود، قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول