اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان مازندران:

800 فرهنگی مازندرانی در طرح هجرت سه حضور دارند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان مازندران از حضور 800 فرهنگی مازندران در طرح‌های هجرت سه بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران در استان خبر داد.

800 فرهنگی مازندرانی در طرح هجرت سه حضور دارند

محسن نجیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به آغاز طرح‌های هجرت سه در مازندران گفت: طرح هجرت سه هر سال در تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از برنامه‌های مهم و اساسی است که صورت می‌گیرد.

وی افزود: در طرح هجرت سه بسیج سازندگی و سازمان بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی و اداره کل آموزش و پرورش مازندران یک ارتباط تنگاتنگی دارند و برای این امر هدف‌گذاری می‌شود.

نجیب‌زاده بیان داشت: در سال گذشته 11 هزار نفر دانش‌آموز در این طرح شرکت کردند و امسال با توجه به اینکه در سال گذشته مازندران مقام نخست را در کشور به دست آورده است این میزان به 22 هزار نفر دانش‌آموز افزایش می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان هر کدام 10 روز در این طرح شرکت می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: شرکت در این طرح به گونه‌ای است که دانش‌آموزان چهار ساعت کار یدی به صورت مشارکت در نوسازی و سازندگی مدارس، مرمت، زیباسازی و شعارنویسی کار می‌کنند ظهر نماز جماعت دارند و بعدازظهر هم کارهای فرهنگی انجام می‌دهند.

وی با اعلام اینکه فرهنگیان نیز کانون‌های بسیج فرهنگیان در سراسر استان مشغول هستند، یادآور شد: حدود 800 نفر فرهنگی بسیجی به عنوان استادان درس‌های ریاضی، ادبیات، زبان، شیمی و فیزیک کلاس‌های رفع اشکال و تربیتی را در روستاهای دورافتاده برگزار می‌کنند.

نجیب‌زاده متذکر شد: پرداخت‌ها به این فرهنگیان بسیار ناچیز است و این کلاس‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان مازندران اذعان داشت: در مراکز دور افتاده دانش‌آموزانی که دسترسی به موسسات مختلف ندارند در این کلاس‌های رفع اشکال شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول