اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

افزایش 57 درصدی فضاهای اقامتی برای مسافرت فرهنگیان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از افزایش 57 درصدی فضاهای اقامتی برای ورود فرهنگیان سراسر کشور به استان اردبیل خبر داد.

افزایش 57 درصدی فضاهای اقامتی برای مسافرت فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 35 هزار فرهنگی و گردشگر مرتبط با فرهنگیان در مدارس و مکان‌های اسکان پذیرش شدند که امسال ما با افزایش 57 درصدی این مکان‌ها آماده ارائه خدمات به این قشر عظیم و فعال هستیم.

وی با یادآوری اینکه همچون سنوات گذشته امسال نیز یک وعده غذای گرم رایگان به فرهنگیان و خانواده‌های آنان ارائه می‌شود، افزود: در مدارس استان آمادگی میزبانی مسافران تابستانی با اولویت خانواده‌های فرهنگی را داریم به طوری که در اردبیل دو بار در سال در نوروز و تابستان ستاد پذیرش اقامت فرهنگیان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با تمهید مقدمات و ایجاد فضای بسیار مناسب با 960 کلاس مجهز در 106 مدرسه آماده میزبانی از فرهنگیان مسافر در تابستان هستیم.  

وی افزود: با توجه به سیاست وزارت آموزش و پرورش، تکریم منزلت معلمان و خدمت به فرهنگیان فرهیخته و خانواده‌های آنها در اولویت برنامه‌های این اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با  افزایش 57 درصدی فضاهای اقامتی نسبت به سال قبل، سبلان با تمام زیبایی‌اش در استان دارالارشاد اردبیل آماده استقبال و پذیرایی از فرهنگیان مسافر و خانواده‌‌های آنهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه ابراز داشت: سفر فرهنگیان به استان اردبیل در تعطیلات تابستانی بیش از 10 برابر سفرهای نوروزی است.

 محمودزاده در پایان اظهار داشت: امکانات اولیه در کلاس‌های مدارس به ویژه مدارس تازه‌ساز از جمله حمام ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه برای استقبال از فرهنگیان مجهز شده‌اند تا فضای بسیار مناسب برای استراحت و آسایش آنها در این سفرها فراهم شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول