اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

نقش بسیج سازندگی در غنی‌سازی اوقات فراغت انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک نقش بسیج سازندگی را در غنی‌سازی اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان سازنده و انکارناپذیر دانست.

نقش بسیج سازندگی در غنی‌سازی اوقات فراغت انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آبیک در سالن جلسات این اداره اظهار کرد: طرح هجرت 3 از طرح‌های بسیار خوب و مورد تأیید مقام معظم رهبری است که معظم له هر ساله به اجرای بهتر این طرح تأکید دارند.

وی با بیان این مطلب که هیچ کانون و مرکزی برای نوجوانان و جوانان بهتر از ورود به طرح هجرت 3 نیست، افزود: وظیفه اعتقادی و قانونی مسئولان است که در عرصه بسیج سازندگی اعتبارات لازم را پیش‌بینی کنند.

این مسئول ادامه داد: گرچه اعتبار عرصه بسیج سازندگی ناچیز است ولی به اندازه چند برابر در پروژه‌های مناطق روستایی فعالیت انجام می‌شود.

فرماندار آبیک اضافه کرد: فعالیت‌های عرصه بسیج سازندگی به دلیل ذوق و کسب رضایت الهی، ارزشمند و ماندگار است.

اعلایی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این ظرفیت بزرگ را دارد که در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان نقش بسزایی ایفا کند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند با حضور در عرصه‌های مختلف بسیج سازندگی یعنی خدمات حمایتی، فنی و حرفه‌ای، بهداشتی و درمانی، علمی و آموزشی، بهسازی و نوسازی، منابع طبیعی و کشاورزی و عمران و آبادانی روستاها گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

این مسئول اهتمام و عزم جدی مسئولان را برای اجرای طرح 3- 3 -6 ضروری ذکر کرد و افزود: تحقق این طرح جزو دغدغه‌های وزارت آموزش و پرورش است، چراکه ساعت‌ها، ماه‌ها و سال‌ها کار کارشناسی روی این طرح انجام شده که باید به نحو احسن اجرایی شود.

فرماندار آبیک بر وصول تعهدات خیران مدرسه‌ساز از سوی مسئولان آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: باید ماهانه گزارشی از تعهدات خیران مدرسه‌ساز به فرمانداری ارسال شود تا وصول دریافت تعهدات برای سال آینده باقی نماند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول