اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

ظرفیت کامل دستگاه‌های اجرایی در اختیار بسیج سازندگی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: ظرفیت کامل و تمام دستگاه‌های اجرایی استان در اختیار بسیج سازندگی است تا نسیم خوب عمران و آبادانی کشور به مشام برسد.

ظرفیت کامل دستگاه‌های اجرایی در اختیار بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت در اردبیل اظهار داشت:‌ طرح اردوهای هجرت از طرح‌های موفق کشور به ویژه احیا شده در دولت خدمتگزار نهم و دهم بوده که برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و ورود عملی آنها به حوزه‌های کار و سازندگی اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح جوانان و نوجوانان در کنار پر کردن اوقات فراغتشان با برنامه‌های مذهبی، معنوی و اعتقادی در محرومیت‌زدایی به ویژه روستاها و مناطق دور‌افتاده نقش تاثیر‌گذار و بی‌بدیل خود را انجام می‌دهد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل از بسیج سازندگی به عنوان بازوی توانمند بی‌نظیر در بهره‌برداری از شور و نشاط ایام سازندگی و پر کردن اوقات فراغت توصیف کرد و گفت: برای ساختن کشور به تجربه شیرین و لذت‌بخش بسیج سازندگی بیش از گذشته نیاز داریم و معتقدیم با اندیشه بسیجی می‌توان این کشور را اعتلای دو چندان داد.

بیگدلو یادآور شد؛ حضور جوانان و نوجوانان در مناطق روستایی و خدمت بی‌منت آنها به روستاییان خود الگویی است که دنیا هنوز در درک و فهم آن متعجب و حیران مانده و نتوانسته است معادله تعامل و ارتباط مردم با نظام و ورود دلسوزانه آنها در حوزه‌های مختلف را درک کند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:‌ طرح‌هایی در قالب بسیج سازندگی مطرح است که از ویژگی زود‌بازده بودن، پیچیده نبودن، عالم‌المنفعه بودن و پرثمر بودن برخوردار باشد که در همین ارتباط دو جلسه با دستگاه‌های مرتبط با بیش از 8 مصوبه برگزار کرده‌ایم تا طرح بسیج سازندگی تابستان امسال نیز با قوت و قدرت شکل اجرایی به خود بگیرد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: از سازمان‌ها و نهادهای مختلف نظیر نوسازی مدارس خواسته‌ایم تا لیست مدارس قابل مرمت و بازسازی‌شان را به بسیج سازندگی استان اعلام کنند تا به موقع بتوانیم در سه ماه تابستان به مرمت و احیای آنها اقدام کنیم.

بیگدلو در پایان سخنان خود تصریح کرد: برخی از شهر‌داری‌های استان نیز پروژه‌های عمرانی زود‌بازده خود را نظیر زیباسازی شهری، دیوارنویسی‌ها و ساخت سرویس‌های بهداشتی به بسیج سازندگی اعلام و ابلاغ کردند تا از این طریق بتوانیم به سرعت کارها و عمران و آبادانی شهری را نیز انجام دهیم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول