اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال به طرح‌های بسیج سازندگی آمل

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: در سال گذشته، پنج میلیارد و 260 میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های بسیج سازندگی در آمل در نظر گرفته شده است.

اختصاص 5 میلیارد ریال به طرح‌های بسیج سازندگی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در آیین آغاز طرح‌ هجرت سه مازندران در این شهرستان با اشاره به اینکه در سال 90 برای ساخت 22 پایگاه بسیج اعتبار در نظر گرفته شد، یادآور شد: دو میلیارد و 200 میلیون ریال برای اجرای این پایگاه‌ها تصویب شد.

وی با اعلام اینکه از این تعداد 16 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال تاکنون به انجام رسیده است، بیان کرد: بسیج سازندگی در شهرستان آمل طرح‌های مهم و بزرگی مانند آبرسانی به بخش امامزاده عبدالله(ع) را بر عهده دارد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه یک میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی فضای سبز کمربندی‌های آمل به بسیج سازندگی اختصاص یافته است، افزود: تکمیل و تجهیز مصلی قدس این شهرستان نیز از محل بودجه‌های فرهنگی به بسیج سازندگی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به همراه متمم بودجه، اعتبار پنج میلیارد و 260 میلیون ریالی برای طرح‌های بسیج سازندگی در آمل اختصاص یافته است، بیان داشت: بسیج سازندگی در آمل 779 هزار و 114 نفر روز ساعت کار انجام داده است.

فرماندار آمل با اعلام اینکه بیش از هزار دانشجو در قالب طرح هجرت و اردوی جهادی برای رفع مشکلات به نقاط محروم این شهرستان اعزام شده‌اند، افزود: یکی از مهم‌ترین کارهای بسیج سازندگی ورود به فرهنگ‌سازی در ترک اعتیاد است که با برپایی نمایشگاه‌هایی درسطح همه حوزه‌های مقاومت این امر را انجام داده است.

وی با تاکید بر اینکه برای طرح سرشماری پزشک خانوار شهری نیز از نیروی بسیج سازندگی در آمل استفاده شده است، گفت: این شهرستان در زمینه اجرای طرح‌های بسیج سازندگی از شهرستان‌های پیشرو در استان است.

اکبرزاده با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک معاونت عمرانی وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها ابراز امیدواری کرد بتوان از توان این بسیج در پروژه‌هایی با ظرفیت‌های بالاتر استفاده کرد.

انتهای‌ پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول