اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پاسدار صورت می‌گیرد

برگزاری جشن خانواده‌های پاسداران در تاکستان

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان گفت: به مناسبت هفته پاسدار، جشن خانواده‌های پاسداران شهرستان تاکستان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن خانواده‌های پاسداران در تاکستان

حسین رجبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: دیدار خانواده‌های شهدا و پاسداران بازنشسته با کادر سپاه پاسداران تاکستان، پیاده‌روی خانوادگی و برگزاری جشن پاسداران از جمله برنامه‌های مهم سپاه پاسداران تاکستان در هفته پاسدار است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور مقابله با توطئه‌های دشمنان و منافقان در نخستین روزهای انقلاب توسط امام خمینی (ره) تشکیل شد.

این مسئول ادامه داد: امام خمینی (ره) در توصیف ایثار و جهاد پاسداران سپاه می فرمایند "من وقتی شما جوان‌ها را می‌بینم که با صداقت و با سلامت روح، فعالیت برای اسلام می‌کنید و خودتان را در معرض خطر مرگ قرار می‌دهید مباهات می‌کنم، افتخار می‌کنم که در بین مسلمان‌ها یک هم‌چون جوان‌های رشید و متعهدی هست".

رجبی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) همچنین در توصیفی دیگر از پاسداران بیان می‌فرمایند "شماها امروز فرزندان اسلام هستید، خدمت به دین اسلام می‌کنید و در راه خدا قیام کرده، پاسدار قرآن کریم هستید".

وی تأکید کرد: بی‌تردید قیام جاوید عاشورا و فداکاری امام حسین (ع) به همراه خانواده و یارانش برای صیانت و پاسداری از ارزش‌ها و مقدسات دین اسلام بوده و همین انگیزه و هدف، پیام قیام عاشورا را جاودانه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان بیان کرد: پاسداری رسالتی انسانی و الهی است و پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیایی که معنویت کم‌رنگ شده با پیروی از مکتب و پیام عاشورا به توسعه و گسترش مبانی دینی و اسلامی در جهان می‌پردازد.

این مسئول تشریح کرد: پاسداران با پیروی از خط مقام معظم رهبری مانند امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان پیام خود را جهانی کرده‌ و با قدرت ایمان خود با تمام استکبارگران جهان مقابله می‌کنند.

وی امام حسین (ع) را پرچم‌دار پاسداری از دین و اسلام دانست و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در روزگار امروز با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری توانسته پرچم‌دار حفظ و گسترش مبانی دینی در تمام جامعه باشد و به‌درستی این هفته با محوریت میلاد امام حسین (ع)، هفته پاسدار نامیده شده است.

رجبی افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات خود را در رویارویی با این نظام جمهوری اسلامی ایران با ناامیدی دنبال می‌کنند و با وجود مردم مسلمان و شریف ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها دشمن را شکست داده‌ایم.

این مسئول افزود: امروز هم محاسبات دشمنان،‌ محاسبات غلطی است، زیرا ایستادگی و قدرت معنوی مردم شریف ایران به‌ویژه جوانان مؤمن و با همت کشور، موجب دل‌گرمی،‌ بیداری و امید ملت‌های جهان اسلام شده و آن‌ها با الگوگیری از جوانان ایران اسلامی در حال گسترش دین اسلام در جهان هستند.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تربیت فرماندهان خود در چارچوب رویکردهای معنوی و اخلاقی، دوره‌ها و کلاس‌های ویژه‌ای با بهره‌گیری از علما و اساتید مجرب اسلامی توانسته گام بلندی برداشته و این مهم سبب شده تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قدرت بزرگی در دنیا تبدیل شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تاکستان ابراز کرد: استفاده از مبانی اسلامی به عنوان بهترین و کارآمدترین روش‌ پرورشی و سازندگی در دستور کار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پرورش جوانان قرار گرفته است.

رجبی در تشریح شخصیت امام حسین (ع) گفت: امام حسین (ع) سومین ستاره آسمان امامت است که هفت سالِ از زندگی پربرکت دوران کودکی خود را در دامان پرمهر جد بزرگوارش رسول اکرم (ص) تربیت یافته تا این اندازه که شدت علاقه و محبت رسول خدا (ص)‌ به امام حسین (ع) قابل توصیف نیست و کوچک‌ترین اندوه و ناراحتی ایشان را تحمل نمی‌کردند.

وی در پایان تأکید کرد: امام حسین (ع) سرور جوانان اهل بهشت، چراغ پرنور هدایت و کشتی نجات امت اسلامی، ریسمان محکم سعادت و جاده روشن رستگاری و عصمت هستند.

انتهای پیام/ب10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول