اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

پاسداران مرزبانان انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین پاسداران را مرزبانان و حافظان کیان انقلاب اسلامی ایران دانست.

پاسداران مرزبانان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و هفته پاسدار، امام حسین (ع) را سرور همه پاسداران معرفی کرد.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) الگوی حقیقی پاسداران است و باید اخلاق و منش ایشان را در جامعه نهادینه کنیم و امروز سپاه با الگوگیری از ائمه اطهار (ع) به قدرت و عظمت بی‌نظیر دست‌یافته و به الگویی برای جهان اسلام تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: امام حسین (ع) پرچمدار مبارزه حق علیه باطل است و امروز این پرچم در دستان پاسداران سپاه قرار گرفته که با پیروی از مقام معظم رهبری دشمن را زمین‌گیر کرده است.

این مسئول بیان کرد: پاسداران در نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دفاع نظامی، در کارهای علمی و فرهنگی نیز بسیار موفق بوده است.

باریک‌بین تشریح کرد: مستکبران جهان به دنبال این هستند که دستاوردهای عظیم انقلاب را کم‌رنگ نشان دهند، اما پیشرفت‌های سپاه پاسداران سبب شده است که همه آن‌ها ساکت شوند.

وی پاسداران سپاهی را پیروان حقیقی ولی‌فقیه معرفی کرد و گفت: هرکس پیرو خط ولایت باشد و از آن خارج نشود به عظمت سپاه دست خواهد یافت.

امام جمعه شهر قزوین خاطرنشان کرد: پاسداران نظام اسلامی الگوهای رفتاری به جامعه ارائه می‌کنند و این نشان‌دهنده بهره‌مندی کامل آن‌ها از دستورات اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ابراز کرد: شهید بابایی نماد پاسداری از اسلام است و تواضع و فروتنی آن شهید بزرگوار او را به درجات بالای معنوی و عرفانی رساند.

این مسئول عنوان کرد: بهترین مردم کسی است که وقتی مقامی دارد، مغرور نشود و شهید بابایی مصداق بارز کسی است که هرگز غرور و تکبر در وی راه نداشت.

وی تأکید کرد: غربی‌ها می‌خواهند با گسترش تجمل‌گرایی و اسراف جوامع اسلامی را وابسته خود کنند، اما سپاه در نظام اسلامی در ساده‌زیستی سرآمد و نمونه برجسته‌ای  برای مردم و مسئولان هستند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول