اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری توجیه و هدایت سیاسی برای پاسداران

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: توجیه و هدایت سیاسی به شکل حضوری و غیرحضوری برای خانواده بزرگ پاسداران و بسیجیان سراسر استان برگزار می‌شود.

برگزاری توجیه و هدایت سیاسی برای پاسداران

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عربعلی عباس‌نژاد صبح امروز در مراسمی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌ تبیین و نهضت روشنگری از دیگر برنامه‌هایی است که توسط معاونت سیاسی انجام می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها با هدف ارتقای سطح بینش و بصیرت خانواده پاسداران و بسیجیان و همچنین آشنایی با چگونگی دستیابی به اهداف والای نیروی سپاه و بسیج در راستای افزایش بیش از پیش بنیه اعتقادی و معنوی این اقشار برگزار می‌شود.

عباس‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های حوزه سمعی و بصری نیز افزود: تهیه محتوای سیاسی پیرامون مسائل سیاسی و فرهنگی با هدف اطلاع‌رسانی و تغذیه فکری فرماندهان، مسئولان و هادیان سیاسی با استفاده از روش‌های صوتی و تصویری به صورت نرم‌افزار و همچنین ارسال پیامک از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که در حوزه سمعی و بصری صورت می‌گیرد.

به گفته این مسئول سال گذشته بیش از 255 هزار و 576 نفر از برنامه‌های این معاونت بهره بردند و بیش از 2 هزار و 413 برنامه در قالب کلاس‌های متنوع و مختلف برای پاسداران و همچنین بسیجیان تمام شهرستان استان برگزار شد.

وی افزود: این تعداد افراد در دوره‌های معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا با محوریت برگزاری نشست‌ها، کلاس‌های آموزشی، همایش‌ها و گردهمایی‌های سیاسی ویژه سنین و اقشار مختلف شرکت کرده‌اند.

عباس‌نژاد به اقدامات غیرحضوری معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز اشاره و تصریح کرد: این اقدامات در هفت بخش سمعی و بصری، نشریات، مسابقات، تابلو سیاسی، مقالات، تلخیص موارد مهم بیانات مقام معظم رهبری و تهیه کتب تقسیم می‌شود.

وی افزود : نصب 21 تابلو اعلانات سیاسی، ارائه مقالات در مطبوعات، ارسال گزیده بیانات امام خامنه‌ای برای فرماندهان و مسئولان همچنین ارسال کتب برای هادیان سیاسی از اقدامات مهم دیگر این معاونت در طول سال 90 بوده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول