اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91

حمایت از ظرفیت‌های بومی در رأس برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این اداره کل نیز هم‌پای سایر نهادها و اقشار جامعه، برنامه حمایت از ظرفیت‌های بومی و داخلی در عرصه تبلیغ را در رأس برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

حمایت از ظرفیت‌های بومی در رأس برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره ‌کل، با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب، اظهار داشت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه‌ساز رونق و بالندگی تلاش‌های انجام شده و صورت گرفته در سال جهاد اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه شعار جهاد اقتصادی در سال 90، بستر مناسبی را برای رشد و توسعه فعالیت‌های صنعتگران و فعالان عرصه اقتصاد داخلی فراهم کرد، یادآور شد: افزایش تولیدات بومی از اثرات این جهاد اقتصادی است.

اروجی افزود: با حمایت از تولیدات ملی و سرمایه‌های ایرانی زمینه رونق، رشد، بالندگی و به ثمر نشستن تلاش‌های انجام شده در سال جهاد اقتصادی فراهم می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با هوشمندی و بصیرتی مثال زدنی امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهاده‌اند، تصریح کرد: بر تمام مسئولان، متولیان امور و آحاد مردم شریف ایران اسلامی فرض است، دستور رهبر معظم انقلاب را به عنوان نقشه راه و فرمان ویژه، نصب‌العین خود قرار داده و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها این شعار مقدس را در عمل محقق کنند.

سرپرست اداره ‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری هم همپای سایر نهادها و اقشار جامعه، برنامه حمایت از ظرفیت‌های بومی و داخلی در عرصه تبلیغ را در رأس برنامه‌های خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش برای فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از تولیدات داخلی در برنامه‌های سال 91 تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: این برنامه‌ها با توجه به شرح وظایف ذاتی این نهاد به منظور رشد و تعالی فرهنگ دین و تبلیغ ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول