اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران خبر داد

بهره‌برداری 10 هنرستان و مدرسه شبانه‌روزی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران با اشاره به تصویب ساخت پنج مدرسه شبانه‌روزی و پنج هنرستان از محل اعتبارات سفر دولت یادآور شد: به غیر از یک مورد، بقیه پروژه‌ها سر وقت تحویل داده می‌شود.

بهره‌برداری 10 هنرستان و مدرسه شبانه‌روزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی نبیان صبح امروز در حاشیه سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به مازندران در جمع خبرنگاران به ارائه گزارش ساخت و ساز فضاهای آموزشی در سال گذشته و امسال پرداخت.

وی اعلام کرد: در سال گذشته برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی 250 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که 140 میلیارد ریال آن محقق شده است.

نبیان با اعلام اینکه اعتبار نوسازی مدارس امسال به 46 میلیارد تومان افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: از 16 فروردین امسال تاکنون 23 میلیارد تومان ابلاغ اعتبار صورت گرفته است.

وی با اشاره به تصویب ساخت پنج مدرسه شبانه‌روزی و پنج هنرستان از محل اعتبارات سفر دولت یادآور شد: تمام این پروژه‌ها به غیر از یک مورد در بهشهر که مشکل زمین دارد، بقیه پروژه‌ها سر وقت تحویل داده می‌شود.

این مسئول از آغاز عملیات اجرایی ساخت استخر و سالن‌های ورزشی در مدارس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: از محل ماده 120 قانون برنامه و بودجه 45 میلیارد ریال قول ابلاغ اعتبار نیز به نوسازی مدارس مازندران داده شده است.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران با اعلام اینکه در سال‌ جاری در حین تحصیل 38 فضای آموزشی مقاوم‌سازی شده است، بیان داشت: در تابستان امسال نیز 18 فضای آموزشی از محل اعتبارات سال 90 مقاوم‌سازی می‌شود.

نبیان از ابلاغ اعتبار یک میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات مدارس از محل اعتبارات ملی خبر داد.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول