اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش همدان:

9 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره هنری هنرستان‌ها رسیده است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان گفت: 9 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره هنری هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش کشور در همدان ارسال شد که آثار در حال بررسی است.

9 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره هنری هنرستان‌ها رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود نقوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه برگزاری دومین جشنواره هنری هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش کشور در همدان اظهار داشت: با توجه به سابقه خوب استان همدان در برگزاری برنامه‌های کشوری، برگزاری این جشنواره نیز به استان همدان داده شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در سطح هنرجویان هنرستان‌ها و هنرآموزان برگزار می‌شود که از اوایل فروردین ماه آثار هنرجویان و هنرآموزان به دفتر دبیرخانه ارسال شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: 9 هزار اثر در هفت رشته به دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه امکان حضور فیزیکی تمام افراد در جشنواره همدان نبود تصاویر آثار را ارسال کرده و در اختیار جشنواره قرار دادند تا پس از داوری آثار برتر انتخاب و معرفی شوند.

نقوی عنوان کرد: در مرحله نخست جشنواره، این آثار توسط چهار داور کشوری ارزیابی می‌شود که سه داور از استان‌های دیگر و یک داور هم از همدان برای داوری آثار جشنواره انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: از میان آثار رسیده، 10 اثر در طی داوری انتخاب خواهد شد که از بین این 10 اثر نیز شش اثر برتر انتخاب و برای ورود به مرحله دوم معرفی می‌شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: مرحله دوم جشنواره از 18 و 19 تیر ماه برگزار می‌شود که در مرحله دوم افراد منتخب در جشنواره در استان حضور پیدا می‌کنند و از آنها به صورت عملی امتحان گرفته خواهد شد.

وی تأکید کرد: رتبه‌های برتر از نفرات اول تا سوم بدون کنکور وارد دانشگاه محل زندگی خود می‌شوند و یکی از اهداف همین جشنواره معرفی افراد برتر و نخبه به جامعه و ایجاد رقابت سالم برای عموم افراد جامعه و شناساندن خروجی رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

نقوی در پایان سخنانش گفت: نتایج داوری جشنواره در هفته آینده اعلام خواهد شد که برنامه‌ریزی برای برگزاری مرحله دوم جشنواره شروع خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول