اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی:

خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی 316 میلیارد ریال تعهد کردند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی از تعهد 316 میلیارد و 700 میلیون ریالی خیرین مدرسه‌ساز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان خبر داد.

خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی 316 میلیارد ریال تعهد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی فخاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی افراد خیر 107 تعهد داشتند که یکی از این تعهدات ساخت 26 مدرسه در قالب 192 کلاس با اعتباری بالغ بر 181 میلیارد ریال بود.

وی تصریح کرد: اهداء 22 قطعه زمین به متراژ 49 هزار و 674 متر و به ارزش 116 میلیارد و 100 میلیون ریال، خرید تجهیزات به ارزش 12 میلیارد و 650 میلیون ریال، اهداء 5 واحد مسکونی به ارزش 60 میلیارد ریال و کمک نقدی به ارزش 9 میلیارد و 530 میلیون ریال از دیگر تعهدات خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی در این جشنواره بود.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز نقش بسیار مؤثری در کاهش مشکلات فضاهای آموزشی از نظر فضا و تجهیزات دارد گفت: در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز میزان مشارکت خیرین در چهار شهر استان رشد بسیار خوبی داشت که شامل شهرستان اراک با 116 میلیارد و 480 میلیون ریال، ساوه با 67 میلیارد و 528 میلیون ریال، محلات با 46 میلیارد ریال و خمین با 42 میلیارد و 395 میلیون ریال است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 654 خیر مدرسه‌ساز حقیقی و حقوقی در این استان وجود دارد که تاکنون 529 طرح در قالب 2 هزار و 391 کلاس درس را احداث و تحویل سیستم آموزشی داده‌اند.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول