اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

30 مدرسه استان بوشهر کمتر از 5 دانش آموز دارد

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در کل استان بوشهر 30 مدرسه داریم که تعداد دانش آموزان آن کمتر از 5 نفر است.

30 مدرسه استان بوشهر کمتر از 5 دانش آموز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: همچنین 4 مدرسه در روستاهای استان تنها دو دانش آموز دارد و 11 مدرسه نیز در کل استان داریم که 3 دانش آموز دارند.

وی افزود: در حال حاضر 183 هزار دانش آموز در یک هزار و 495 مدرسه در استان مشغول به تحصیل هستند در حالی که در شهرستان بوشهر از 222 مدرسه 40 مدرسه چرخشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: 38 هزار و 473 دانش آموز در شهرستان بوشهر مشغول به تحصیل هستند که 10 درصد در روستاها و مابقی در شهرهای بوشهر، عالی شهر و چغادک تحصیل می‌کنند.

رضایی ادامه داد: از مجموع 17 منطقه آموزش و پرورش بیشترین مدارس چرخشی در شهرستان بوشهر است ضمن اینکه هشت درصد مدارس استان نیز به تجهیزات هوشمند متصل هستند.

وی با بیان اینکه مشکل عمده در شهر بوشهر برای توسعه فضای آموزشی، زمین است، گفت: 17 مدرسه در استان موقوفه است و باید برای این مشکل چاره اندیشی کرده تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر تاکید کرد: زمین‌های زیادی اطراف پایگاه هوایی و دریایی داریم و امیدواریم به شکلی برنامه ریزی شود تا بتوانیم حدود 40 مدرسه چرخشی در بوشهر احداث کنیم.

رضایی افزود: مسئولان نیروگاه اتمی بوشهر اعلام آمادگی کردند در صورت تامین زمین مناسب، مجتمع آموزشی برای سه مقطع تحصیلی در شهر بوشهر احداث کنند.

وی بیان کرد: تمهیدات لازم برای اجرای طرح 6-3-3 در بوشهر اندیشیده شده و تنها در دو روستای اطراف نیروگاه یعنی هلیله و بندرگاه برای پایه ششم ابتدایی نیازمند کلاس هستیم که باید اعتبار آن از سوی مسئولان استانی تامین شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول