اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: خیرین مدرسه‌ساز با ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی نقش مهمی در اقتدار علمی کشور دارند.

خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعدازظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان در سنندج اظهار کرد: مدرسه‌سازی و تلاش برای علم‌آموزی جزو باقیات صالحات است و کسانی که در این امر مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند سعادت دنیا و آخرت را نصیب خود کرده‌اند.

به گفته وی، مشارکت در امر مدرسه‌سازی از جمله اعمال نیک و پسندیده‌ای است که در چند سال اخیر در  سراسر کشور با حمایت و همراهی اقشار مختلف زمینه خدمات‌رسانی مطلوب در جامعه را فراهم کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش جایگاه خاصی در تربیت انسان‌ها دارد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بخش آموزش و پرورش جزو سرمایه‌گذاری‌های با ارزش به‌شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه از سرمایه انسانی به‌عنوان ارزشمندترین سرمایه هر کشور برای توسعه و پیشرفت نام برد و تربیت سرمایه‌های انسانی کارآمد را نیاز اصلی ارتقا شاخص‌های آموزشی در کشور دانست.

وی بر ورود خیرین مدرسه‌ساز در حوزه آموزش به معلمین، مربیان و اساتید با تامین اعتبارات لازم برای برگزاری کارگاه‌های اموزشی تاکید کرد و گفت: ارتقای شاخص‌های آموزشی مهم‌تر از ساخت و ساز مدارس است و باید با صرف بخشی از هزینه‌های ساخت فضاهای آموزشی به ارتقای شاخص‌های آموزشی در استان کمک کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرهنگ نکویی در جامعه اسلامی ما برقرار باشد خلاءهایی وجود نخواهد داشت و همواره بستر برای رشد و ارتقای جامعه فراهم است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول