اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

شهر صنعتی کاوه تنها با 30 درصد ظرفیت مشغول کار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر صنعتی کاوه بعد از شهر اراک دومین شهر صنعتی استان است که در حال حاضر واحدهای فعال در این شهر تنها با 30 درصد ظرفیت مشغول کار هستند.

شهر صنعتی کاوه تنها با 30 درصد ظرفیت مشغول کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک شهلا میرگلوبیات ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر اراک اظهار داشت: در شهر صنعتی کاوه بیش از 500 واحد صنعتی مشغول فعالیت هستند اما مشکلات اقتصادی موجب شده این واحدها تنها با 30 درصد از ظرفیت خود کار کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت‌ این واحدها تاثیر بسزایی در آلودگی هوای شهر دارد که این مسئله تزریق اعتبارات مناسب برای رفع آلودگی‌ها را می‌طلبد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهر ساوه در بخش صنعت و کشاورزی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، اما هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.

وی بیان داشت: متاسفانه استان امروز دید ویژه‌ای که باید به شهرستان‌ها داشته باشد را ندارد و عدم رعایت عدالت موجب شده مردم این شهر همچون سایر شهرهای استان به جای گرایش به مرکز استان به شهرهای سایر استان‌ها گرایش داشته باشند که برای رفع این چالش نیازمند نگاه عدالت‌محورانه به تمام شهرهای استان هستیم.

میرگلوبیات ادامه داد: خوشبختانه مشکل آب شهر اراک تا حدودی برطرف شده، با این حال مردم شهرهای ساوه هنوز برای آب شرب، کشاورزی و صنعت با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند.

وی در ادامه یکی از دلایل کسری بودجه در اجرای پروژه‌های مختلف را واگذاری امور به پیمانکاران ضعیف دانست و ابراز داشت: گاها مشاهده می‌شود اجرای برخی پروژه‌های مهم به پیمانکاران غیر متخصص واگذار شده و کارشناسی‌‌های دقیق علمی برای اجرای پروژه‌ها صورت نمی‌گیرد که این مسئله هزینه‌های فراوانی را برای اجرای پروژه تحمیل استان می‌کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول