اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره خبر داد

وجود 37 واحد صنعتی فعال در چایپاره

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: 37 واحد صنعتی و معدنی فعال در چایپاره وجود دارد.

وجود 37 واحد صنعتی فعال در چایپاره
به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره مجید هاشمی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی صنایع و معادن که در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: تاکنون در واحدهای صنعتی و معدنی حدود 320 میلیارد ریال هزینه شده و برای 637 نفر فرصت شغلی به طور مستقیم ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: این شهرستان از نظر وجود معادن مرمریت رتبه نخست استان دارد به طوری که در صورت بهره‌برداری از این ظرفیت موجود برای تعداد قابل توجهی از جوانان بیکار فرصت‌های شغلی مناسب ایجاد می‌شود همچنین بهره‌برداری از معادن در روند توسعه چایپاره و سراسر استان نقش به سزایی خواهد داشت.
این مسئول بر لزوم راه‌اندازی اداره صنایع و معادن در این شهرستان تاکید کرد و گفت: چنانچه با اهتمام همچنین وجود نظر مثبت مسئولان در این شهرستان نسبت به تاسیس اداره صنایع و معادن اقدام شود در راستای بهره‌برداری بهتر و سریع‌تر معدن‌ها گام‌های موثری برداشته خواهد شد مراکز صنعتی نیز با رونق بیشتری به فعالیت‌های خود تداوم خواهند داد.
وی به فراهم شدن مقدمات احداث شهرک صنعتی شماره دو  در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: باید مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی برای عملی شدن این موضوع کمر همت ببندند چرا که در این صورت شهرک فوق به زودی تاسیس شده و به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار چایپاره با بیان اینکه واحدهای صنعتی با مشکلات مختلفی از جمله گاز، آب شرب، آسفالت و .. روبه‌رو هستند، تصریح کرد: برای رفع شدن این مشکلات نیز به طور مستمر برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری می‌شود امیدواریم با مشارکت صاحبان صنایع هر چه سریع‌تر این مشکلات حل شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول