اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

6 هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی فعال است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: شش هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی فعال است.

6 هزار واحد صنعتی در خراسان رضوی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در دیدار با وزیر آبادانی و مسکن عراق با اشاره به شرایط جغرافیایی و جمعیتی استان اظهار کرد: وجود شش هزار واحد صنعتی، هشت میلیون تن تولیدات زراعی و دامی، صدور تولیدات صنعتی و کشاورزی به 81 کشور دنیا و میزبانی از 25 میلیون زائر داخلی و خارجی بخشی از ظرفیت‌های به فعلیت رسیده استان است.

وی اراده ملت و رهبران دو کشور را بر توسعه همه جانبه مناسبات دانست و گفت: از میان تمام اشتراکات دو کشور، بایستی از مسلمان بودن به عنوان مهم‌ترین آنها یاد کرد.

استاندار خراسان رضوی ملاقات‌های متعدد با مسئولان عراق از جمله وزیر نفت، گردشگری، اقتصاد و استانداران استان‌های مختلف عراق را نشان از اهتمام مسئولان دو کشور برای تقویت ارتباطات و منتفع کردن ملت‌ها از همکاری‌های دو جانبه عنوان کرد.

محمد صاحب الدراجی وزیر آبادانی و مسکن عراق نیز در این دیدار گفت: مشی سیاسی کشور عراق و نوع مناسباتش با ایران به واسطه وجود رهبران برخاسته از مردم هیچگاه شبیه دوران صدام نخواهد شد.

وی از ایران به عنوان همسایه استراتژیک عراق یاد و اضافه کرد: فشارها و تحریم‌های کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران به دلیل آگاهی آنان از مرکزیت ایران در جهان تشیع است.

وزیر آبادانی و مسکن عراق تقویت روابط دو کشور را از اولویت‌های اساسی عراق دانست و ابراز امیدواری کرد: امضای چند تفاهم‌نامه با وزیر مسکن و شهرسازی ایران منجر به بهره‌مندی هرچه سریع تر مردم عراق از توان فنی و مهندسی متخصصان ایرانی در حوزه ساخت مسکن شود.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل توفیقات روزافزون ایران، بهره‌مندی این کشور از نظام قانونمند، کارآمد و سیستماتیک سیاسی است.

استاندار خراسان رضوی کتاب «فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری خراسان رضوی» را به وزیر آبادانی و مسکن عراق اهدا کرد.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول