اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

تحقق 100 درصدی مصوبات هیئت دولت در بخش کمیته امداد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از تحقق 100 درصدی مصوبات هیئت دولت در بخش کمیته امداد خبر داد.

تحقق 100 درصدی مصوبات هیئت دولت در بخش کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک‌ محسن ولیئی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد اظهار داشت: تمامی مصوبات سه دور سفر هیئت دولت به استان در بخش کمیته امداد به طور صددرصد محقق شده‌اند.

وی تصریح کرد: تهیه و پرداخت جهیزیه، پرداخت 2 هزار و 100 لوازم خانگی و پرداخت 2 هزار و 100 شهریه دانشجویی، احداث و ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت حمایت، ساخت یک مجتمع فرهنگی و.. از جمله مهم‌ترین این مصوبات هستند که از پیشرفت قابل توجهی برخوردارند که  بخش اعظم آنها به طور صددرصد به اتمام رسیده ‌است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی سفرهای رئیس جمهور را گام بسیار مؤثری در امیدبخشی به مردم دانست و تاکید کرد: با انجام سفرهای استانی مردم و مسئولان خود را از یکدیگر دور ندانسته و امید در دل مردم و شوق خدمت در وجود مسئولان ایجاد می‌شود.

ولیئی در ادامه از بررسی 76 هزار نامه مردمی توسط این نهاد در سفرهای ریاست جمهوری خبر داد و اظهار داشت: هیئت دولت تاکنون سه دوره به استان مرکزی سفر داشته است که در این سفرها رسیدگی به 76 هزار نامه به کمیته امداد محول شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در راستای پاسخگویی به این نامه‌ها تاکنون 124 میلیارد و 582 میلیون ریال هزینه کرده است که علاوه بر این مبلغ  25 میلیارد و 830 میلیون ریال توسط مرکز برای رسیدگی به این نامه‌ها در اختیار استان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه طی سه دور سفر هیئت دولت به استان در مجموع 76 هزار و 162 نامه مردمی جمع‌آوری شده است ادامه داد: از این تعداد نامه 35 هزار و 353 نامه مددجویی و 40 هزار و 809 نامه غیر مددجویی ارجاعی به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بوده است.

به گفته وی علاوه بر اعتبارات کمیته امداد مبلغ 22 میلیارد و 400 میلیون ریال توسط نهاد ریاست جمهوری و وزارت رفاه و 5 میلیارد ریال از اعتبارات استانی(استانداری) برای پاسخگویی به نامه‌های مردمی هزینه شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول