اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌ جنوبی محقق شد

توانمندسازی 12 هزار مددجوی کمیته امداد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی از توانمندسازی 12 هزار نفر در قالب 3 هزار و 415 خانواده تحت حمایت در سطح استان خبر داد.

توانمندسازی 12 هزار مددجوی کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، محمدحسین عنایتی‌فر اظهار داشت: این تعداد خانواده طی سال گذشته به توانمندی رسیده و از دریافت خدمات مستمر و چرخه حمایتی امداد خارج شدند.

وی تعداد مددجویان زیر حمایت این نهاد در سطح استان را 81 هزار و 353 نفر در قالب 34 هزار و 546 خانواده عنوان کرد و افزود: با توانمندسازی صورت گرفته توسط این نهاد در بین خانواده‌های زیر پوشش این تعداد به 69 هزار و 353 نفر کاهش یافته است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: با توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش، حمایت و پشتیبانی از آنان همچنان ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز از برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت اقتصاد خانواده و توانمندسازی زنان مشمول نظام جامع آموزشی تربیتی خبر داد.

محمد عرب به جایگاه و منزلت زنان در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی اشاره کرد و متذکر شد: این اداره برای شکوفایی استعدادها و توانمندی بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی اقدام به برگزاری این کارگاه آموزشی کرده است.

وی اذعان داشت: امید است با برگزاری این کارگاه‌های آموزشی بتوانیم در راستای رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار که مسئولیت تربیت صحیح فرزندان و تأمین مخارج زندگی را بر عهده دارند، گامی برداریم.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول