اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فرمانده سپاه با اشاره به مذاکرات اخیر:

استکبار تلاش‏های آخر خود را برای بقا انجام می‏دهد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج محلات و مساجد شهرستان شاهرود تأکید کرد: استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار، تلاش‏های آخر خود را برای ماندن انجام می‏دهد.

استکبار تلاش‏های آخر خود را برای بقا انجام می‏دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس‏علی کاظمی ظهر امروز در گردهمایی حفظ و انسجام گردان امام هادی(ع) شاهرود در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهر گفت: باید در چند روز آخر ماه رجب، از سفره گسترده الهی استفاده ببریم و خود را برای درک هر چه بهتر ماه رمضان آماده کنیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در جامعه افزود: بسیج یک تفکر الهی بوده که از اسلام و ولایت سرچشمه گرفته و این فرهنگ همیشه پویا و سرزنده است و باید تلاش کنیم تا با رفتار و عمل خود در گسترش این فرهنگ در جامعه تلاش شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا در جهان رو به اضمحلال و شکست است و تلاش‏های آخر خود را برای ماندن انجام می‏دهد و برای همین، هر روز در جایی از دنیا حادثه و بلوایی ایجاد می‏کند که سوریه و حوادث آن فقط چند نمونه‏ کوچک است.

فرمانده بسیج محلات و مساجد شهرستان شاهرود به لزوم داشتن بصیرت و درک درست شرایط توسط بسیجیان اشاره کرد و گفت: یک بسیجی در تمام ابعاد کامل است و با درک صحیح حرکت می‏کند.

کاظمی ادامه داد: باید تلاش کرد تا با افزایش معنویت و بصیرت در خود و گسترش در جامعه، سدی دفاعی مقابل هجمه‏های دشمنان ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه گردان‏های پایگاه‏محور در بسیج تشکیل شده است، افزود: تشکیل این گردان‏ها برای ایجاد آمادگی دفاعی است و افرادی که در این گردان‏ها عضو هستند، در کنار فعالیت‏های بسیج، آموزش‏های نظامی مورد نیاز را می‏بینند تا در زمان ضرورت، از آنها در دفاع از کوی و برزن استفاده شود.

فرمانده بسیج محلات و مساجد شهرستان شاهرود با تأکید به بصیرت و معنویت در بسیج گفت: اگر ما این دو عنصر را در خود تقویت کنیم، هجمه‏های دشمنان تأثیری نخواهد داشت، همان طور که الآن نیز تأثیر چندانی ندارد.

در این گردهمایی، منصور آجودانی یکی از فرماندهان بسیج نیز در سخنانی با ارائه گزارش کوتاهی از فعالیت‏های انجام شده گفت: هفت حلقه صالحین در شاهرود مشغول به فعالیت است و بسیجیان با شرکت در حلقه‏ها، در برنامه‏های ابلاغی و ابتکاری حضور فعال دارند و برای دفاع از انقلاب و اسلام گوش به فرمان ولایت هستند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول