اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای

سربازان گمنام ضربات سنگینی بر استکبار وارد کردند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خوی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با دستگیری عوامل ترور شهدای هسته‌ای ضربات سنگینی بر استکبار وارد کردند.

سربازان گمنام ضربات سنگینی بر استکبار وارد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی‌شکوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خوی با تسلیت سالروز شهادت پیشوای هفتم شیعیان اظهار داشت: امام موسی کاظم(ع) با نفی سلطه‌پذیری و مبارزه با هارون عباسی همیشه به موضع‌گیری علیه هارون می‌پرداخت که همین موضوع سبب شد هارون، امام(ع) را زندانی و شکنجه کند و به مدت طولانی در زندان نگه دارد.

وی افزود: در طول تاریخ وجود روحیه شهادت‌طلبی در میان پیروان و شیعیان اهل بیت(ع) ضامن بقای فرهنگ ائمه اطهار(ع) بوده که در اوج مظلومیت در دفاع از ارزش‌های الهی با استعمار و استبداد مقابله کرده و در زندان‌های حاکمان ستمگر، جان خود را فدا کردند تا دین اسلام برای همیشه ماندگار و جاودان بماند.

موسوی شکوری در ادامه سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) را تبریک و تهنیت گفت و تصریح کرد: پیامبر بزرگوار اسلام در 27 رجب از سوی خداوند رسالت مهم اتمام و اکمال دین را بر عهده گرفت که این امر عید بزرگی برای بشریت محسوب می‌شود.

وی در خطبه دوم دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با این اقدام شکست دیگری بر آمریکا و رژیم صهیونیستی تحمیل کردند.

موسوی شکوری دستگیری عوامل جنایتکار و تروریست‌ها را نشانگر توانمندی و اشراف کامل سربازان امام زمان(عج) بر حرکات سری آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست و بیان کرد: تروریست‌ها اهداف آمریکا و صهیونیست‌ها را در منطقه پیاده می‌کنند.

وی ادامه داد: این پیروزی بزرگ ضربات سنگینی بر فعالیت‌های اطلاعاتی و جاسوسی استکبار جهانی وارد کرد.

خطیب جمعه خوی با اشاره به اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خاطرنشان کرد: کشتار مردم عراق، تهدید سوریه به حمله نظامی، تلاش برای مصادره انقلاب مصر، کشتار مردم افغانستان و بحرین همه حکایت از حضور و دخالت عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد که می‌خواهند با توطئه‌ای گسترده و پیچیده علیه اسلام و مسلمانان اوضاع منطقه را بر هم بریزند و نقشه‌های خود را عملی کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول