اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌ زهرا:

تبعیت از ولایت دسیسه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری فارس: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا گفت: تبعیت کامل و بی چون‌ و چرا از ولایت فقیه تمام دسیسه‌های استکبار را همواره نقش بر آب می‌کند.

تبعیت از ولایت دسیسه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام مهدی عباسی صبح امروز در دیدار با جمعی از رزمندگان دفاع مقدس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قله‌های اقتدار و عزت جهانی به سر می‌برد، اظهار کرد: ملت قدرشناس و ولایت مدار ایران اسلامی با اتحاد و یکپارچگی خود همواره مدافع و حامی همیشگی آرمان‌ها و اهداف والای انقلاب اسلامی بوده‌‌اند و در این راه هیچ مانعی نیز نمی‌تواند آنها را مأیوس و از ادامه مسیر دل‌زده کند.

دنیای استکبار در برابر عزم مردم به زانو در آمده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا اضافه کرد: دنیای استکبار و دشمنان غربی امروز در برابر عظمت و اراده راسخ و مثال زدنی ملت ایران به زانو درآمده و در خود احساس عجز و ناتوانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های 33 ساله انقلاب اسلامی همواره چشمگیر و گسترده بوده است، بیان کرد: صلابت و یکپارچگی ملت در اصول و آرمان‌های واحد جمهوری‌ اسلامی سبب شده که جمهوری اسلامی امروز حرف اول را در جهان بزند و با قدرت در مسیر رشد و پیشرفت همه جانبه حرکت کند.

تاریخ ایران مدیون رشادت‌های بزرگ‌مردان دفاع مقدس است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس با روحیه فداکاری و از خود گذشتگی خود آزادی و استقلال را برای عموم مردم به ارمغان آورده و موجب شرف و آزادگی ملت ایران شدند، تصریح کرد: ما همواره باید قدرشناس رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی باشیم و با اعتماد هر چه بیشتر به نظام همواره دشمنان و مستکبران عامل را خار و ذلیل کنیم.

توطئه دشمنان تلاش در به انحراف کشاندن ایران اسلامی دارد

عباسی با اشاره به فشار‌ها و تهدیدهای غرب علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: دشمنان و کینه‌توزان در هیچ دوره‌ای چشم دیدن پیشرفت‌ها و افتخار آفرینی‌های ملت عزیز و یکتاپرست ایران اسلامی را نداشته‌اند و با انواع فریب‌، توطئه و دسیسه‌ها سعی کرده‌اند که ایران اسلامی را از مسیر توسعه و اقتدار خارج کرده و به انحراف بکشانند.

جمهوری اسلامی با جهاد جوانان سرافراز شده است

وی با بیان اینکه در حال حاضر عزم جدی و بلند جوانان و به ویژه دانشجویان ایران اسلامی برای سازندگی و توسعه کشور بسیار چشمگیر و گسترده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی امروز با تلاش و کوشش شبانه‌روزی دانشجویان و دانش‌آموزان توانسته به قدرتی بزرگ و بی‌مانند تبدیل شده و دشمنان را وادار به شکست و نابودی کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا تاکید کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که ملت همیشه سرفراز و مقتدر ایران اسلامی همواره با تبعیت کامل از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری موجب برتری و پیروزی در جهان شده و نقشه‌های مستکبران و تمام زورگویان عالم را نقش بر آب می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول