اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

موفقیت دستگاه اطلاعاتی ایران هراس به جان استکبار انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: موفقیت اخیر دستگاه اطلاعاتی ایران اسلامی هراس واقعی به اردوگاه استکبار جهانی به ویژه امریکای جنایتکار انداخته است.

موفقیت دستگاه اطلاعاتی ایران هراس به جان استکبار انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال اظهار داشت: اقدام وزارت اطلاعات در دستگیری عاملان ترور سه دانشمند هسته‌ای ایران نشان روشنی از این حقیقت است که حق و حقیقت هیچ وقت در پشت پرده پنهان نمی‌ماند و این دشمنان زبون انقلاب و اسلام هستند که هر روز بیش از گذشته به ذلت و خواری می‌افتند.

وی با اعلام اینکه امریکا در حال حاضر نگران از دست دادن متحدان منطقه‌ای و جهانی خودش است، خاطرنشان کرد:‌ وضعیت بدی که در کشور عربستان و سران آل سعود به وجود آمده است هراس امریکا را بیش از گذشته سبب شده چراکه امریکا اصلی‌ترین حامی منطقه‌ای خود را در حال از دست دادن است.

امام جمعه شهرستان خلخال بیان داشت: راه شهدای هسته‌ای کشورمان با بصیرت جوانان و ملت غیرتمند ایران ادامه دارد و تلاش برای حفظ دستاوردهای نظام لحظه‌ای از یاد‌ها و خاطره‌ها فراموش نمی‌شود.

رشتبری در ادامه خطبه‌های نماز عظمت 27 رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را یادآور شد و گفت: بعثت نبی مکرم اسلام (ص) افضل بعثت تمام انبیا و اولیای الهی است چراکه خداوند دین خود را در 27 رجب به صورت تکمیل شده به آخرین فرستاده‌اش الهام کرد.

وی ادامه داد: قدر عید مبعث را باید با اعمال نیک و پسندیده و همچنین انجام فرایض مستحبی دانست چراکه ثواب اعمال نیک در این روز چندین برابر سایر ایام است.

امام جمعه شهرستان خلخال به شخصیت بزرگ دکتر بهشتی اشاره کرد و افزود: ‌خدمات ارزشمند این شهید و همراه امام از تاثیر‌گذارترین خدماتی است که در استقرار نظام اسلامی بسیار حایز اهمیت است.

رشتبری در پایان خطبه‌های نماز تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را یادآور شد و از دست‌اندرکاران مسائل تربیتی، فرهنگی و اخلاقی خواست برای سه ماه تعطیلات دانش‌آموزان و نسل آینده درست و شایسته متناسب با سلایق و خواست خانواده‌ها و دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کرده و اقدام کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول