اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

داشتن استراتژی هجومی در پدافند غیر‌عامل ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: داشتن استراتژی هجومی برای مقابله با حملات احتمالی در پدافند غیر‌عامل ضروری به نظر می‌رسد.

داشتن استراتژی هجومی در پدافند غیر‌عامل ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر، سید سعدالله رئیس‌ساداتی در کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در کوثر با اشاره به توطئه‌های فکری، عقیدتی و سایبری دشمنان بر لزوم آموزش و تبیین اصول و ملاحظات پدافند غیر عامل در جامعه تاکید کرد.

وی افزود: پدافند غیر عامل، اقدامات غیرمسلحانه‌ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، ارتقای امنیت ملی و تسهیل مدیریت بحران می‌شود.

این مسئول خواستار آمادگی لازم در زمینه پدافند غیر عامل و داشتن برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با این حملات احتمالی و داشتن استراتژی هجومی شد و ابراز داشت: واژه پدافند به معنی سیستم دفاعی و این به معنای آمادگی همیشگی این سیستم است.

در این کارگاه یکی اساتید دانشگاه امام حسین (ع) و مالک اشتر نیز با اشاره به تجارب کسب شده از جنگ‌های اخیر، پدافند غیر عامل را دفاع در برابر تهاجم دشمن بدون درگیری مستقیم ذکر کرد.

علی رضایی بیان داشت: هدف از اجرای این گونه دوره‌های آموزشی کاستن آسیب‌پذیری نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات حیاتی و حساس مهم کشور است.

وی افزود: حوزه‌های حمل و نقل، ارتباطات، دارو، غذا، آب، انرژی، رسانه‌ها، تبلیغات روانی، حوزه مخابرات، صنایع، علم، فن‌آوری، مالی، اقتصادی، دیپلماتی و حوزه‌های امنیتی و دفاعی از جمله موارد مورد بحث و مهم پدافند غیر عامل هستند.

بر اساس این گزارش اولین کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل ویژه مدیران شهرستان کوثر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول