اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بخش شرکت گریت وال موتور در جنوب آسیا:

دیار خودرو شریک مهم و استراتژیک ما در ایران است

خبرگزاری فارس: مدیر بخش شرکت (گریت وال موتور) در جنوب آسیا گفت: دیار خودرو شریک مهم و استراتژیک ما در ایران است.

دیار خودرو شریک مهم و استراتژیک ما در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، لئو اپوتکر ظهر امروز در آیین رونمایی از ماشین جدید وینگل در شرکت دیار خودروی گلپایگان اظهار داشت: سبب افتخار من است که امروز شاهد راه‌اندازی وانت بار وینگل در ایران هستم و امروز این رونمایی آغاز ورود وانت بار وینگل گریت وال به بازار ایران و آغاز ارائه خدمات پایدار و بلندمدت به مشتریان ایرانی است.

وی گفت: شرکت گریت وال موتور به عنوان یک بخش عظیم خصوصی در بازار سهام هنگ‌کنگ به ثبت رسیده است و در حال حاضر محصولات گریت وال شامل سرگروه (اس. یو. وی) عمده ماشین‌های سواری و وانت بار است.

لئو اپوتکر ادامه داد: گریت وال در حال حاضر بالغ بر یک میلیون خودرو ظرفیت تولید دارد و حجم فروش محصولات گریت وال در سال 2011 به چیزی در حدود 483 هزار دستگاه رسید و هدف ما در سال 2012 فروش 600 هزار دستگاه خودرو شامل 500 هزار دستگاه فروش داخلی و یک صد هزار دستگاه صادرات است.

وی تاکید کرد: این عوامل شرکت گریت وال را به هفتمین تولید کننده در میان تولید کنندگان خارجی در چین و نخستین شرکت در میان برندهای داخلی تبدیل می‌سازد.

مدیر بخش شرکت گریت وال موتور در جنوب آسیا اضافه کرد: در حال حاضر گریت وال بزرگ‌ترین سازنده و وانت بار و جزو ده سازنده برتر خودروهای سواری در چین کرده است.

وی ادامه داد: دیار خودرو شریک مهم و استراتژیک ما در ایران است و من بسیار خوشحالم از اینکه تغییرات عمده و بزرگی در کارخانه دیار خودرو در مقایسه با آنچه که در گذشته بوده است، شاهد هستیم.

لئو اپوتکر گفت: ما قرارداد 10 هزار دستگاه وانت بار وینگل را با دیار خودرو امروز امضا کرده‌ایم و منابع مربوط به آن را نیز دریافت کرده‌ایم و تمام محموله‌ها آماده حمل بوده و طبق برنامه‌ریزی‌های منظم و پیوسته به دیار خودرو ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: بعد از تکمیل فاز دوم کارخانه دیار خودرو که شامل خطوط تولید بدنه، رنگ و مونتاژ، کارخانه دیار خودرو که به یکی از بهترین خودروسازان ایران و حتی مطرح در خاورمیانه تبدیل می‌شود و هم‌زمان با توسعه امکانات تولید در دیار درصدد هستیم که مدل‌های متنوع‌تری از خودروهای سواری (اس. یو . وی) را عرضه کنیم.

مدیر بخش شرکت گریت وال موتور در جنوب آسیا اضافه کرد: در حال حاضر با وجود اینکه شریک دیگری در ایران داریم اما تنها اجازه عرضه 30 سی را به آنها داده‌ایم و نه بیشتر و من معتقدم دیار خودرو مهم‌ترین شریک تجاری ما در منطقه است.

وی تصریح کرد: شرکت گریت وال با دیار خودرو دست همکاری داده و این همکاری به تدریج تثبیت شده و با تمرکز بر کیفیت و خدمات پس از فروش و با کمک و حمایت دوستان آینده درخشانی را رقم می‌زنیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول