اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون آموزش مجلس خبر داد

بررسی قابلیت‌ها و مشکلات آموزشی و تحقیقاتی در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی مسائل، قابلیت‌ها، مشکلات و برنامه‌های آموزشی و تحقیقاتی به صورت ماهانه به استان‌های کشور سفر می‌کنند.

بررسی قابلیت‌ها و مشکلات آموزشی و تحقیقاتی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی دوشنبه شب در جمع مسئولان مؤسسه‌های آموزش عالی استان کرمان اظهار داشت: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصمیم گرفته‌اند به صورت ماهانه به استان‌های مختلف سفر کرده تا بتوانند مسائل، قابلیت‌ها، مشکلات و برنامه‌های آموزش و تحقیقات سراسر کشور را مشاهده کنند.

وی افزود: امیدواریم پس از چهار سال مجلس و دولت بتوانند در مورد نقشه جامع علمی کشور کارنامه خوب و مناسبی را به رهبر معظم انقلاب ارائه دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از همه همکاران دانشگاهی در استان کرمان این انتظار را داریم که به عنوان مشاوران امین، صادق و متخصص در حوزه‌های مختلف ما را یاری کنند.

زاهدی عنوان کرد: در مجلس و کمیسیون آموزش قطعاً نظرات و مشاوره‌های همکاران در دانشگاه‌های مختلف را بررسی و در صورت امکان به مرحله اجرا در می‌آوریم.

وی بیان داشت: در آینده نزدیک مسئله‌های زیادی در استان کرمان طرح می‌شود و همه رؤسای دانشگاه‌ها نسبت به این مسائل پاسخگو هستند، چه این طرح‌ها را ارائه داده باشند و چه ارائه نداده باشند.

زاهدی اذعان داشت: تأیید می‌کنم که در استان بی‌عدالتی در امر آموزش وجود دارد.

وی گفت: فرصت بسیار خوبی است که اگر بودجه‌های دانشگاه‌های استان متناسب فعالیت‌های علمی آنها نیست آن را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مطالعه و بررسی کنیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دانشگاهیان در مباحث مربوطه و همچنین در کمیسیون قوی‌تر حاضر شده و بتوانیم فعالیت‌های گسترده‌ای را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول