اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه آموزش عالی روزبه زنجان خبر داد

فارغ‌التحصیلی 1200 دانشجوی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه آموزش عالی روزبه زنجان گفت: یک هزار و 200 دانشجو از موسسه آموزش عالی روزبه زنجان فارغ‌التحصیل شده‌اند.

فارغ‌التحصیلی 1200 دانشجوی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان

مسعود کریم‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: موسسه آموزش عالی روزبه زنجان 2 هزار و 700 دانشجو دارد که از این تعداد یک هزار و 200 دانشجو فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان این موسسه برگزار شده است، افزود: برای آرامش خاطر دانشجویان پس از دو سال تحصیلات، این جشن برگزار شد. 

رئیس موسسه آموزش عالی روزبه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پذیرش دانشجو در شش رشته این موسسه خاطرنشان کرد: با اضافه شدن این رشته‌ها، مجموعه رشته‌های این موسسه به 27 رشته افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر موسسه آموزش عالی روزبه در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: فعالیت‌های پژوهشی نیازمند هزینه‌های زیاد است.

کریم‌لو با اشاره به رونمایی از موشک ساخته شده توسط دانشجویان این دانشگاه اضافه کرد: این موشک از دستاوردهای پژوهشی دانشجویان موسسه آموزش عالی روزبه است که در جشنواره بین‌المللی خوارزمی شرکت داده می‌شود.

رئیس موسسه آموزش عالی روزبه زنجان یادآور شد: این موشک قادر است در شعاع یک کیلومتری زمین پرواز کرده و با حمل تخم‌مرغ به زمین باز گردد.

وی با بیان اینکه این موشک توسط ابوالفضل تاران و مصطفی رستمی ساخته شده است، افزود: این موشک قابلیت رقابت در جشنواره خوارزمی را دارد.

کریم‌لو با بیان اینکه 90 درصد دانشجویان این موسسه از مقطع کاردانی به مقطع کارشناسی راه می‌یابند، افزود: موفقیت‌های دانشجویان حاصل فعالیت‌های دانشگاه در حوزه آموزش است.

رئیس موسسه آموزش عالی روزبه زنجان ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر موسسه آموزش عالی روزبه مشکلی نداشته و به روند رو به رشد خود ادامه می‌دهد.

وی از احداث پردیس این موسسه در شهرک پونک زنجان خبر داد و افزود: با تکمیل این پردیس، موسسه فعالیت‌های خود را در مکان جدید دنبال می‌کند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول