اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت معاون علمی ریاست جمهوری

مجتمع آموزشی و تحقیقاتی هوا فضا در بوشهر ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: با موافقت اولیه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فناوری هوا فضا، مجتمع آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی هوا فضا در بوشهر ایجاد می‌شود.

مجتمع آموزشی و تحقیقاتی هوا فضا در بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در دیدار با دکتر ابراهیمی از اساتید دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: موضوع ایجاد مجتمع آموزشی تحقیقاتی هوا فضا در بوشهر بررسی و مورد تصویب قرار گرفته است.

محمدحسین جهانبخش افزود: با موافقت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پیگیری عملیات اجرایی این مجتمع در استان بوشهر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی در استان بوشهر گفت: ایجاد این مجتمع می‌تواند زمینه‌ دیگر فعالیت‌های علمی و پژوهشی به ویژه در حوزه هوا فضا را فراهم کند.

استاندار بوشهر گفت: پیشرفت‌های علمی و فناوری نظام جمهوری اسلامی ایران دنیا را مبهوت خود کرده و نشان از توانایی بالای متخصصان جوان ایرانی در رشته‌های مختلف دارد.

جهانبخش اضافه کرد: باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب مسیر پیشرفت کشور را طی کرده و به قله‌های بلند افتخار در سطح جهان برسیم.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول