اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ستارگان 90 صورت گرفت؛

درخشش دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی زنجان از درخشش دانش‌آموزان دوره راهنمایی اتحادیه انجمن‌های اسلامی این استان در مسابقات ستارگان 90 خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی زنجان
حسین عبادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: عملکرد مطلوب یک ساله اتحادیه انجمن‌های اسلامی موجب شد تا دانش‌آموزان دوره راهنمایی در مسابقات ستارگان 90 مقام نخست را کسب کنند.
وی با بیان اینکه عملکرد مطلوب اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان زنجان موجب کسب این رتبه، در جشنواره ستارگان 90 شد، افزود: آثار و عملکرد اتحادیه در در سال 90 موجب شد تا دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی  قرارگاه دانش‌آموزی با مربیگری چرمی رتبه نخست این مسابقات را کسب کنند.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 13 آبان به عنوان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان خط امام، گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی  استان زنجان نقش محتوایی در برنامه‌های 13 آبان دارد چرا که هویت خود را در این روز به دست آورده است.
وی بر ضرورت حضور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز 13 آبان تاکید کرد و گفت: روزهای چهار،هفت، 13 و 17 آبان ماه برای دانش آموزان مهم است، چرا که نقش خود را در این روز به خوبی ایفا کرده‌اند.
عبادتی خروجی مبارزه به رژیم پهلوی را خروش دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان دانست و گفت: دانش‌آموزان در این روز به خوبی از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.
وی از حضور حجت‌الاسلام علی اکبر در 11 و 12 آبان ماه سال جاری در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلفی با حضور وی در زنجان از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان زنجان برگزاری گفتمان‌های مختلف دانشجویی و دانش‌آموزی در هفته بسیج دانش‌آموزی و 13 آبان به عنوان روز دانش‌آموز زمینه مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با اهداف انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه ضروری است از ظرفیت‌های دانش‌آموزان و دانشجویان در روزی که به نام آنها نام‌گذاری شده است بیشتر استفاده شود، افزود: سخنرانی نمایندگان دانش‌آموزان و دانشجویان از برنامه‌هایی محسوب می‌شود، که باید مورد توجه قرار گیرد.
عبادتی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر برنامه‌های مورد توجه در این ایام عنوان کرد و گفت: صداو سیما می‌تواند با برگزاری این کرسی‌های آزاد اندیشی برنامه‌های مناسبی را در حوزه‌های مختلف برگزار کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول