اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بردخون صورت گرفت

تشکیل هیئت مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مدیران آموزش و پرورش بردخون، هیئت مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بردخون تشکیل شد.

تشکیل هیئت مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منطقه بردخون شامگاه چهارشنبه با اشاره به طرح عضویابی هدفمند اظهار داشت: طرح هدفمند عضویابی دانش‌آموزان زبده که از نظر معرفتی، تشکیلاتی، علمی، فنی و درسی در سطح بالایی قرار دارند آغاز شده است.

محمود حقدوست افزود: تاکنون تعداد 15 دانش‌آموز پسر و 18 دانش‌آموز دختر از دبیرستان‌های منطقه با عنوان دو قرارگاه دانش‌آموزی مستقل ساماندهی شده‌اند و مصممیم با تشریح وظایف و تشکیل جلسات ماهانه، آنان را برای رسیدن به اهداف تعیین شده آماده کنیم و برای اجرای سیاست‌های مدون در زمینه‌های مختلف حمایت کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های قرارگاه دانش‌آموزی در دو بخش اصلی و فرعی خلاصه می‌شود و شامل برنامه‌های معرفتی دینی، بینش و تحلیل سیاسی، مباحث فرهنگی، اجتماعی، معنوی و تشکیلاتی می‌شود و در کنار این برنامه‌های اصلی برنامه‌های علمی، درسی و جریان‌سازی، ورزشی، ادبی و هنری قرار دارد.

حقدوست خاطر نشان کرد: قرارگاه دانش‌آموزی محلی برای تجدید بیعت با امام عصر (عج) و تبعیت از دستورات و فرمایشات فرمانده اصلی تشکیلات اتحادیه یعنی مقام معظم رهبری است که وظیفه همه ماست در این زمینه نهایت سعی و تلاش خود را به کار گیریم.

در ادامه دانش‌آموزان عضو قرارگاه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول