اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان:

عضویت 400 هزار دانش‌آموز ایرانی در انجمن‌های اسلامی

خبرگزاری فارس: دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از عضویت بیش از 400 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه در این اتحادیه خبر داد.

عضویت 400 هزار دانش‌آموز ایرانی در انجمن‌های اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد خلیلی در گردهمایی قرارگاه دختران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان در سنندج اظهار کرد: بصیرت‌‌آفرینی،آگاهی‌بخشی و رفتارشناسی بخش‌های اصلی فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی این اتحادیه را در برمی‌گیرد.

وی افزود: به دنبال شبکه‌سازی انسانی و ایجاد همگرایی پیرامون نهادهای مرتبط با حوزه تعلیم و تربیت هستیم تا فعالیت‌های منفعلانه جنبش دانش‌‌آموزی را فعال کنیم لذا در این راستا برنامه‌های مستمر تربیتی و فرهنگی از طریق قرارگاه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی در استان‌ها دنبال می‌شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تنها نهادی است که امور آن در سطح مدرسه از سوی دانش‌‌آموزان انجام می‌شود و تحول در مدرسه با تشکیل انجمن‌های اسلامی و تحول در بخش فرامدرسه با تشکیل قرارگاه‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: در همین راستا پشتیبانی نرم‌افزاری، ارتباطات فرهنگی، کمک‌رسانی به قرارگاه‌ها در حوزه سخت‌افزاری و پشتیبانی در نیروی انسانی در اولویت قرار گرفته است.

وی افزود: محیط‌شناسی در حوزه خانواده، مدرسه، تشکل‌های دانش‌‌آموزی، نهادهای فرهنگی و رسانه باید به درستی رصد ‌شود و در حوزه موضوعی نیز باید به مباحث فکری، اعتقادی، سیاسی و فرهنگی پرداخته شود تا دسترسی به اهداف تعیین شده محقق شود.

وی فعالیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را در چهار حوزه پشتیبانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، نیروی انسانی و فرهنگ و ارتباطات عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون بیش از 400هزار دانش‌آموز در سطح مدارس متوسطه کشور از خدمات این اتحادیه بهره‌مند بوده و در مجموع 800 قرارگاه دانش‌آموزی تشکیل شده است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری همکلاسی آسمانی مربوط به شهدای دانش‌آموز، نشست‌‌هایی به منظور تبیین بیداری اسلامی در منطقه در فضای دانش‌آموزی و جوانان با عنوان قرارگاه‌های امداد و جشنواره دختران دانش‌آموز از مهمترین برنامه‌‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در کشور است که با جدیت دنبال می‌شود.

حمید عذیری مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان نیز در این مراسم از عضویت بیش از 20هزار نفر از دانش‌آموزان این استان در انجمن‌های اسلامی و فعالیت 18 قرارگاه دانش‌آموزی دختران و پسران دانش‌آموز در کردستان خبر داد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول