اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش خبر داد

منشور حجاب و عفاف دانش‌آموزان تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از تدوین منشور حجاب و عفاف ویژه دانش‌آموزان در مدارس کشور خبر داد.

منشور حجاب و عفاف دانش‌آموزان تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدابراهیم محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری از تدوین منشور حجاب و عفاف ویژه دانش‌آموزان در مدارس کشور خبر داد و افزود: مجموعه برنامه‌های وزارتخانه در مورد حجاب و عفاف بر سه محور حساس‌سازی، اغنا و اسوه‌سازی استوار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با تأکید بر اینکه آفرینش انسان‌ها بر اساس عقل و اصل فطرت بنا نهاده شده است، گفت: بیگانگان و دشمنان کارهای بی‌محتوا و بی‌منطق خود را با رنگ و لعاب، زیبا جلوه می‌دهند و با این زیباسازی‌ها در پی باز داشتن اهل عقل و فطرت از مسیر تکاملشان هستند.

محمدعلی نکونام با اشاره به رسالت سنگینی که بر دوش متولیان فرهنگی گذاشته شده است، گفت: بزرگ‌ترین مشکل جامعه امروز ما این است که دشمن حرف‌های بی‌محتوای خود را زیبا ارائه می‌دهد و ما همه زیبایی‌های خود را درست ارائه نمی‌دهیم.

وی زیباترین کلام را کلام حق دانست و افزود: زیبایی قرآن همان زیبایی است که فطرت و عقل انسان می‌پسندد ولی باید به خوبی ارائه شود تا بهتر تاثیرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه وظیفه همه ما این است که باطن و حق خود را زیبا جلوه و ارائه دهیم، گفت: باید با زیبایی خردمندانه بین غرایز و فطرت تعادل برقرار کنیم و بتوانیم آن را زیبا ارائه دهیم و درست معرفی کنیم.

وی اظهار داشتند: باید همه امکانات و نیروی انسانی در راستای ارائه بایدهای خداوند متعال به معنای واقعی صورت گیرد و دقت شود به صورت مستمر انجام گیرد.

نکونام اردوهای فرهنگی را بسیار موثر دانست و گفت: هر مقداری این اردوها گسترش یابد و استمرار داشته باشد می‌توان خوراک مورد نیاز افراد را به ذهن آنها منتقل کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول