اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله باریک‌بین صورت گرفت

افتتاح ساختمان جدید انجمن اسلامی دانش‌آموزان در قزوین

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ساختمان جدید اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید انجمن اسلامی دانش‌آموزان در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله باریک‌بین عصر دیروز در جمع مسئولین و دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی، اتحادیه دانش‌آموزان را نهال پر ثمری دانسته و اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نهال پر ثمری است که با دستان پر مهر امام خمینی(ره) به بار نشست و با حمایت، هدایت و نظارت عالیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تقدیم هزاران شهید دانش‌آموز به درختی تناور مبدل شده است.

وی انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را پرچمدار جنبش دانش‌آموزی برشمرد و بیان کرد: امروز انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تشکلی است خودانگیخته، با نشاط، فعال، با هویت اسلامی و انقلابی و با اعضایی مؤمن و تأثیرگذار در عرصه دانش‌آموزی.

نماینده مقام معظم رهبری در استان قزوین و امام جمعه قزوین، دانش‌آموزان این انجمن را با بصیرت سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان این انجمن باید علاوه بر داشتن بصیرت، دارای توانایی مؤثر در برقراری ارتباط با دیگر دانش‌آموزان کوشا بوده که می‌تواند افراد دیگری نیز جذب این انجمن اسلامی شوند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، آشنا کردن دیگر دانش‌آموزان با تعالیم اسلام را با اهمیت بر شمرده و تأکید کرد: آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی اسلام و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی باید اولویت نخست این اتحادیه باشد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: امروز باید با حفاظت و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق فعال‌تر کردن نیروهای دانش‌آموزان باید بیشتر و در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی حضور فعال داشته‌ باشیم.

در ابتدای این مراسم، محمدرضا فلاح، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان قزوین، انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را دارای تشکیلاتی قوی دانست و افزود:‌ انجمن اسلامی، تشکل دانش‌آموزان مؤمن و انقلابی است که برای تحقق، حفظ و تعمیق اهداف انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول